امام جمعه هرات گفت: حضور حماسی ملت ایران در این انتخابات خرداد ماه 92 موجب ناامیدی دشمنان نظام در اجرای نقشه هایشان خواهد شد .

به گزارش مهین رستگار خبرنگار یزد فردا درخاتم  "حجت الاسلام محمد رضایی" در خطبه های این هفته نماز جمعه با اشاره به 20 فروردین سالروز قطع رابطه سیاسی ایران با آمریکا و روزملی فناوری هسته ای خاطرنشان کرد: ملت شریف و غیورایران اسلامی ذره ای از حق مسلم خود در زمینه بهره مندی از انرژی هسته ای کوتاه نمی آید .

وی با بیان اینکه ما به علم هسته ای رسیده ایم؛ اظهار داشت:دشمن همه تلاش خود را برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران در همه زمینه ها به خصوص بهره گیری از دانش هسته ای انجام می دهد.

خطیب جمعه هرات خاتم تصریح کرد: در این زمینه به فضل الهی و به حرمت خون شهدای جوان عرصه علم و فناوری ملت ایران یک قدم از مواضع خود عقب نشینی نمی کند.
رضایی جوان گرایی دردانش هسته ای را یکی از عوامل پیشرفت سریع ایران در این علم مهم و ارزشمند بیان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به انتخابات خردادماه سال جاری اظهار داشت : حضور حماسی ملت ایران در این انتخابات خرداد ماه 92 موجب ناامیدی دشمنان نظام در اجرای نقشه هایشان خواهد شد .

وی ادامه داد:این شورو نشاط انقلابی درحمایت و تبعیت ازرهبری معظم انقلاب ،عامل بیرون رفتن تفاله ها و جیره خواران آمریکا و اسرائیل از جمع ملت ایران است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا