همايش كانون شاعران و نويسندگان دانش آموزان ديروز استان يزد با حضور جمعي از اساتيد و معلمان يزدي از سراسر كشور در يزد برگزار شد.

اعظم السادات ميرجليلي == خبرنگار يزد فردا ==علیرضا احرامیان پورمدير اجرايي برگزاري همايش كانون شاعران و نويسندگان دانش آموزان ديروز استان يزد درگردهمایی دیداردوستانه کانون شاعران و نویسندگان دانش آموزان دیروزاستان یزد گفت: موفقيت هاي  امروز تمام دانش آموزان ديروز مرهون زحمات معلمان است و افتخار آفرینی  جوانان ایران اسلامی، نتیجه زحمات و تلاش های معلمانی است که صادقانه در راه تعلیم و  تربیت و تعلم دانش آموزان گام بر داشته و در این راه از هیچ کوششی فروگزاری نکرده اند.

 وی ادامه داد: ایران اسلامی در تمام عرصه ها بر تارک دنیا همچون نگینی می درخشد و این درخشش  از برکت زحمات و تلاش های معلمان در کلاس های درس است.

 مدیراجرایی برگزاری همایش کانون شاعران و نویسندگان دانش آموزان دیروزاستان یزد گفت: معلمان عاشقانه آموخته های خود را به دانش آموزان منتقل می کنند و بدون هیچ چشمداشتي به وظیفه  خود می پردازند و این رفتار عاشقانه باعث می شود تا یاد و خاطره معلم بر حافظه دانش آموزان حک شود.

 احرامیان پور در بخش دیگری از سخنان خود ضمن بیان اینکه این همایش جهت دیدار دانش آموزان دیروز و دبیران آنزمان خود است ،گفت: این همایش با حضور بیش از پنجاه دانش آموز دیروز برگزارشد و امیدواریم زمینه همکاری و تعامل بیشتر فراهم شود.

 وی ادامه داد: این دانش اموزان دیروز،اکنون همه  دارای پست های مسئولیتی  هستند و هرکدام در رده ای به مردم خدمت رسانی می کنند . 

مدیر اجرایی برگزاری همایش کانون شاعران و نویسندگان دانش آموزان دیروز استان یزد گفت : در این همایش  دانش آموزان دیروز و مسئولان امروز از استانهای کرمان ، اصفهان ،شهرستانهای یزد حضوردارند و در مسئولیت هایی  از جمله پزشکی، معلمی ، کارمند و.... فعالیت دارند. 

در پایان این همایش که با حضور سید محمود الهام بخش ، غلامرضا محمدی  - حجت الاسلام زکریا اخلاقی – علی محمد میرجلیلی – احمد رضا قدیریان ،شكرانه و.... برخی از اساتید این دانش آموزان دیروزبرگزار شد ،یادداشت در دفتر یادبود و خاطره گویی و. .. از دیگر برنامه های مراسم بود و حضارعکس یادگاری گرفتند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا