به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد:سید ناصر امامی میبدی سرپرست حوزه هنری استان یزد در پیامی 12فروردین را روز تجلی اراده و عزتمندی اسلام و ایران خواند و این روز بزرگ را به ملت شریف ایران به ویژه هنرمندان تبریک گفت.

متن کامل پیام به این شرح است:

بسم ا...الرحمن الرحیم

12  فروردین، نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار ملت غیورو همیشه درصحنه ایران اسلامی است، روزی که ملت با رأی قاطع و هوشمندانه خود به استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جواب مثبت داد و این روز بزرگ را جاودانه ساخت.

در این روز مردم ولایتمدار و انقلابی شاهد به ثمر نشستن خون شهدا بودند و همان گونه که بنیانگذار جمهوری اسلامی فرمودند:" این روز از بزرگترین اعیاد مذهبی و ملی ماست."

در این روزبزرگ ملت با حضور آگاهانه و با شور و شعف به پای صندوق های رأی رفتند و حماسه ای ماندگار خلق کردند تا امروز انقلاب اسلامی تکیه گاه مظلومان و مستضعفان جهان و زمینه ساز تشکیل حکومت عدل الهی درعالم باشد.

این عید ملی و مذهبی ، روز تجلی اراده، اقتدار، وحدت و استکبار ستیزی ملتی است که همیشه درپی آزادی و استقلال طلبی خویش بوده و با حضور به موقع خود درصحنه های حساس و سرنوشت ساز دشمنان را مأیوس کرده است.
 
مردم بابصیرت و ولایتمدار ایرن اسلامی به ویژه مردم و هنرمندان شریف دارالعباده و دارالعلم یزد امسال نیزبا حضوری پرشور و حداکثری در انتخابات، باردیگر دشمنان داخلی و خارجی را ناامید و حماسه ای ماندگار رقم خواهند زد.

ضمن تبریک این روز بزرگ و سال 1392 که به تدبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" نامگذاری شده است عزت، عظمت، اقتدار و صلابت روزافزون ایران و ایرانی را در پرتوعنایات حضرت ولی عصر(عج) از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا