در پایان برنامه ها و لحظاتی قبل از شروع سال جدید،نماینده مردم اردکان در جمع مردم،مسئولان و مسافرین، ضمن تفال به حافظ و قرائت آیاتی چند از کلام ا.. مجید،برای شروعی سالی خوب و پربار برای مردم شهرستان اردکان دعا نمود.

در آخرین ساعات و لحظات سال 1391،دکتر محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در اخرین سفر به حوزه انتخابیه ضمن شرکت در مراسمات مختلف از کمپهای امداد و نجات،نیروی انتظامی، شهرداری و میراث فرهنگی ،همچنین بافت تاریخی شهر اردکان بازدید و از نزدیک روند تسهیلات درنظر گرفته شده برای مسافرین میهمانان نوروزی و بازدیدکنندگان را مورد بررسی قرار داد و توصیه هایی نیز در جهت هر چه بهتر برگزار شدن امور به دست اندرکاران امر داد.

حضور در مراسم تقدیر از بازیکنان تیم فوتبال شهدای صدراباد قهرمان لیگ برتر فوتبال استان و تجلیل از امدادگران و نجاتگران هلال احمر از دیگر برنامه های دکتر تابش بود.

در این مراسمات مدیران کل ورزش و جوانان، و هلال احمر استان،فرماندار و روسای شورای شهر و شهرستان ،روسای ادارات و جمعی از مسئولان شهرستان نیز حضور داشتند.

در پایان برنامه ها و لحظاتی قبل از شروع سال جدید،نماینده مردم اردکان در جمع مردم،مسئولان و مسافرین، ضمن تفال به حافظ و قرائت  آیاتی چند از کلام ا.. مجید،برای شروعی سالی خوب و پربار برای مردم شهرستان اردکان دعا نمود.

همچنین ملاقات حضوری نماینده مردمآ اردکان با مردم حوزه انتخابیه نیز در ساعاتی قبل از عید برگزار شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا