محمدعلی صادقی شادکام"جعفر کارگران، از ورزشکاران با اخلاق در رشته بدنسازیست که توانایی خاصی در بلند نمودن اشیا و وزنه های مختلف با دماغ داد.

کارگران  که متولد ۱۳۶۳ ، دیپلمه و درشغل آزاد فعالیت دارد  در خصوص کار شگفت انگیزش  به «بافق فردا» گفت: سال اول راهنمایی معلم برای  تنبیه کردن من و ۳ نفر از دوستان مقرر کرد سالن مدرسه را جارو کنیم و  برای اولین بار جارو را سر دماغم گذاشتم و با تعادل آن را نگه داشتم.

 

وی ادامه داد : از آنجایی که مورد تشویق دوستانم قرار گرفتم مصمم شدم این کار را ادامه بدهم و  الان  چار پایه ای با وزن چهل کیلو گرم را به مدت ۱۸ دقیقه با حفظ تعادل نگه می دارم.

وی تصریح کرد: با تمرین می توانم وزنه های سنگین تر را با مدت زمان بیشتری روی دماغ نگه دارم.

 

این ورزشکار یادآورشد:  بجز معرکه گیری در اعیاد شعبانیعه که وسط خیابان انجام می دهد، نمایش و اجرای جدی چندانی نداشته است.

کارگران با بیان این مطلب که تمرکز درونمایه همه چیز است، عنوان داشت : با تمر کز میتوان کوه ها را جا بجا کرد مثل مرتاضان هندی که هواپیما در حال حرکت را با تمرکز چشم نگه میدارند

 مرد دماغ فولادین بافق خاطر نشان کرد: میخواهد نام بافق را در تمام دنیا طنین انداز کند واز مسئولین خواست تا در این مهم او را یاری کنند.

 

جعفرکارگران، که رکورد های دیگری  نیز برای ثبت رساندن دارد گفت:  جوانان بافقی  ظرفیت های بالایی دارند و باید خود را باور کنند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا