صداوسیمای مرکز یزد با تولید و پخش برنامه های نوروزی با برنامه های شاد و متنوع میهمان مردم دارالعباده می شود

سیمای شبکه تابان از آغازین دقایق تحویل سال نو با تهیه برنامه هایی شاد و مفرح میهمان سفره های نوروزی مردم دارالعباده می شود

ویژه برنامه تحویل سال نو: "بهاریه" عنوان برنامه ایست که در ساعات پایانی سال91 سال نو را همراه  بامردم دارالعباده شروع می کند

این برنامه که بعد از اذان ظهر 30 اسفند91 شروع می شود و با آیتم هایی متنوع به استقبال سال نو می رود.

از آیتم های بهاریه می توان به: حضور هنرمندان و بازیگران مطرح استان و کشور در این برنامه، پخش نماهنگ هایی از جاذبه های گردشگری استان، ارتباط با فرمانداران شهرستانها، یزد در سالی که گذشت و... اشاره کرد.

بهاریه به تهیه کنندگی: رضا طائفی و اجرای: جعفر خسروی در ساعات پایانی سال 91 از سیمای شبکه تابان بطور زنده پخش می شود

"صبح یزد": بینندگان شبکه تابان می توانند درایام نوروز ایام بهاری خود را با برنامه زنده صبح یزد شروع کنند

این برنامه با آیتم هایی از قبیل: دمنوش: که تهیه انواع دم کردنی های صبحگاهی را آموزش می دهد، عید دیدنی: که به دیدن افراد شاخص استان میرود، سکانس نوروزی: پخش برگزیده تولیدات چند ساله اخیر شبکه تابان، فرصت دوباره: که به حضور مردم در انتخابات آتی می پردازد، آیتم عروسکی که همراه می شود با حضور پدر بزرگ یزدی که نمایش هایی طنز گونه را اجرا می کند و... میهمان صبحگاهی بینندگان است.

صبح یزد به تهیه کنندگی: رضا طائفی در ایام نوروز هر روز ساعت 9 تا 10 از سیمای شبکه تابان پخش می شود.

"چتر شکوفه": مخاطبان شبکه تابان در شبهای دل انگیز کویری یزد بیننده برنامه زنده چتر شکوفه می شوند

این برنامه با حضورهنرمندان، بازیگران و خوانندگان استانی و کشوری به روی آنتن می رود

از آیتم های دیگر این برنامه می توان به: آشنایی با مشاغل مختلف سنتی و محلی و صاحبان این مشاغل، سفر به مناطق گردشگری وتاریخی استان و... را نام برد.

چتر شکوفه به تهیه کنندگی عباس گلرسان و کارگردانی: مهدی کارگر شورکی هر شب در ایام نوروز ساعت 21 از شبکه تابان پخش می شود.

پخش و تامین برنامه شبکه تابان در این ایام با دوسریال: فراموشی هر شب ساعت 19:30 و بچه ها نگاه می کنند هر روز ساعت 11 و همچنین با یک فیلم سینمایی هر شب ساعت 23:15 میهمان خانه های یزدی ها می شود.

معاونت صدای مرکز یزد:

رادیو یزد نیز در نوروز 92 با امواج رادیویی به کانون گرم نوروزی یزدی ها می رود و در شادی های این خطه از کویر شریک خواهد شد

برنامه "بهارانه" هر روز صبح از ساعت 9:00 تا 12:00 و برنامه "ترمه و ترنج" عصرهای نوروز از ساعت 17:00 تا 21:00 بطور زنده از رادیو یزد پخش می شود. از آیتم های این دو برنامه می توان به: فرهنگ مردم در ایام نوروز، معرفی صنایع دستی و سوغات استان، طنز و نمایش، گزارش از اماکن دیدنی، ارتباط با مراکز استانهای دیگر، آداب سفر و توصیه های ترافیکی و راهنمایی و رانندگی اشاره کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا