اصولگرايان آقاي خاتمي و هاشمي را جدي ترين رقيبان خود مي دانند بنابراين به خوبي به اين موضوع واقفند اگر يکي از اين دو نفر وارد عرصه انتخابات شوند آنها شانسي براي پيروزي ندارند يعني با توجه به اقبال مردمي خوبي که اين دو شخصيت دارند قطعا پيروز مي شوند بنابراين اگر اصولگرايان اين موضوع را قبول ندارند مي توانند امتحان کنند.

هاشمي نشان داده است تکليف گراست که هميشه از آبروي خودش براي انقلاب صرف و هزينه کرده است.
محمدرضا تابش،نماينده اصلاح طلب مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري آريا گفت:جو عمومي کشور ،نهادها ، گروهها و بسياري از نمايندگان استانهاي مختلف کشور  معتقدند  راه برون رفت از اين بن بست و  شخصيتي که مي تواند اجماع ملي و وفاق به وجود آورد و احساس تغيير و تحولي در کارکردهاي اجرايي  و برون رفت از اين مسائل را ايجاد کند آقاي خاتمي است.
وي افزود:آقاي خاتمي يکي از سه شخصيتي است که بسياري از نمايندگان معتقدند مي تواند موجب افزايش مشارکت مردم در انتخابات شود البته ايشان در راس  قرار دارد.
اين نماينده مجلس درباره تاکيد اصولگرايان بر عدم کانديداتوري  هاشمي در انتخابات به دليل عدم موفقيتش در انتخابات گذشته اظهار داشت:با توجه به علايقي که آقاي هاشمي نسبت به انقلاب دارد فرد تکليف گرايي است بنابراين همانطور که خود ايشان گفته اند اگر در انتخابات رياست جمهوري يازدهم فرد مقبول و کارآمدي کانديدا شود از آن فرد حمايت خواهد کرد.
وي ادامه داد:اگر بين باقي ماندن ارزش ها و اصل انقلاب يا آبروي شخص آقاي هاشمي امر داير شود بنده يقين دارم ايشان باقي ماندن ارزشها ، اصول و آرمانهاي انقلاب را بر آبروي خود ترجيح مي دهد.
تابش تصريح کرد:آقاي هاشمي نشان داده است تکليف گراست که هميشه از آبروي خودش براي انقلاب صرف و هزينه کرده است.
وي تاکيد کرد:اصولگرايان آقاي خاتمي و هاشمي را جدي ترين رقيبان خود مي دانند بنابراين به خوبي به اين موضوع واقفند اگر يکي از اين دو نفر وارد عرصه انتخابات شوند آنها شانسي براي پيروزي ندارند يعني با توجه به اقبال مردمي خوبي که اين دو شخصيت دارند قطعا پيروز مي شوند بنابراين اگر اصولگرايان اين موضوع را قبول ندارند مي توانند امتحان کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا