فوری : تازه ترین اخبار از تحولات اخیر در طبس / الحاق و انتزاع/ اصلاحیه

سرپستی یزدفردا :سئوالی که امروز برای اکثر طبسی ها مطرح است این است که چرا باید طبس از یزد جدا شود؟؟؟

البته همه اتحاد تمام مسئولین شهرستان طبس در سال گذشته را به خاطر دارند و همچنین جانفشانی جناب عابدی نماینده اسبق طبس و فرماندار محترم وقت را که تمام شهرستان را برای انتزاع بسیج نموده بودند.

البته مردم با رای بالای خود به دکتر عبدالله زاده در یک رفراندوم آزاد و قانونی نه بزرگ خود را به اجماع شکل گرفته اعلام نمودند و با عدم رای اعتماد به نماینده سابق طبس نشان دادند که علی رغم جو روانی و رسانه ای ایجاد شده در آن زمان مردم موافق اینگونه حرکتها نبوده و نیستند.

یکی از مدارکی که ثابت می کند علت اصلی تصمیم امروز دولت چیست، نامه ای است که نماینده سابق مردم شریف طبس به معاون پارلمانی ریاست جمهوری در دقایق نمود نوشته است و خواستار انتزاع طبس از یزد شده بود.

 خبرهای شنیده شده از گوشه و کنار حاکی از آن است که دوستان مسبب سعی در وارونه جلوه دادن موضوع داشته و مسبب را مسئولین استان یزد می دانند و علی رغم همراهی همیشگی مسئولین استان با مردم و مسئولین شهرستان طبس قصد تحریف موضوع را دارند.

یزدفردا در این راستا اسناد مستند زیادی از مکاتبات و صورتجلسه های مسببین موضوع را جهت نیاز به انتشار در اختیار دارد که در صورت پافشاری بعضی از جریان سازان آنها را منتشر خواهد کرد.

به هر حال در جهت تنویر افکار عمومی سند شماره یک الحاق و انتزاع را در تصویر زیر منتشر می نماییم :










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا