علی حسن پور - بافق ، همزمان با سراسر کشور زنگ احسان و نیکوکاری با حضور فرماندار و مسئولان محلی بافق در دبستان دخترانه شهید صدر مبارکه طنین انداز شد.

فرماندار بافق در این مراسم احسان و نیکوکاری را مصداقی از خیر اخلاقی دانست و ابراز امیدواری کرد: انشاا... بتوانیم با جذب کمک های مردمی گل لبخند را بر لبان مددجویان و نیازمندان قرار دهیم.

مهدی خاوری افزود:از آنجایی که باید زندگی خود را پر ثمر و سرمایه خود را ماندگار نمائیم بايستي به افراد نیازمند کمک نمائیم و به فکر دیگران باشیم.

وی محرومیت زدایی را نیازمند یک جهش وحرکت بزرگ عمومی در جامعه دانست وافزود:باید هرکس به هر طریقی که میتواند بسیجی وار وارد این عرصه شود تا بصورت فراگیر فقر جامعه را از بین برد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بافق نیز با اشاره به شعار جشن امسال مبنی بر جشنواره احسان و نیکوکاری با نماد 60 ثانیه و با شعار سلامت، توانمندی و تحکیم خانواده گفت: کمیته امداد امام خمینی با خدماتی که ارائه می‌دهد نقش به سزایی در ترویج امر احسان و نیکوکاری در جامعه دارد.

"حسین افضلی" با اشاره به ضرورت احسان و نیکی در جامعه خاطر نشان کرد : از دیدگاه اسلام ، احسان در جامعه به دلیل این که زمینه های نابودی جامعه را از بین می‏برد و بستری مناسب برای حیات جامعه فراهم می کند ، از اهمیت ویژه‏ای برخوردار است . 

وی به مشارکت آموزش و پرورش ، بسیج و صدا وسیما در برگزاری جشنواره احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت: روز جمعه 19 اسفند برای دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در میعادگاه‌ نماز جمعه و سطح شهرستان اختصاص یافته است.

در پایان مسئولان و دانش آموزان با اهدا هدایای نقدی و غیرنقدی شادیهایشان را با دانش آموزان نیازمند بافقی تقسیم کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا