بافق "علی حسن پور خبرنگار، از برترین‌های کنکور سراسری سال جاری دبیرستان نمونه حضرت معصومه(س) با حضور فرماندار ،معاونت فرمانداری ، بخشدار مرکزی، رئیس آموزش و پرورش، معلمان و خانواده‌های دانش آموزان تجلیل بعمل آمد.

فرماندار بافق در آیین تجلیل از برترین های کنکور سراسری دبیرستان نمونه حضرت معصومه (س) با تبریک به دانش آموزان و خانوادهای آنان ، علم و دانش را از مولفه های قدرت دانست و گفت: نظام جمهوری اسلامی دردهه اخیر حرکت علمی خود را به صورت جهشی آغاز کرده است .

"مهدی خاوری" با اشاره به اینکه زیربنای فرهنگ و دانش در جامعه تحقیق و پژوهش است گفت: زیر ساختهای آموزشی و علم آموزی در شهرستان بافق مهیا است و دانش آموزان باید از این فرصت استفاده کنند.

وی افق 1404 بافق را ترسیم شده خواند و آینده ای روشن برای شهرستان تلقی کرد و اظهار داشت:نگاه به جامعه ، پیشرفت و توسعه در بافق باید عوض شود ، باید دیدگاه ها خودی شود تا امید و روشنی را به ارمغان آورد.

خاوری با اشاره به اینکه غرب هویت ما را به یغما برده است خاطر نشان کرد: دانش آموزان جوان درس و علم را ابزار ثروت اندوزی ندانند بلکه آن را عاملی برای پیشرفت و کمال محسوب کنند.

فرماندار بافق افزود : امروزه دنیای غرب هر چه دارد از اندیشه های قرآن و دین اسلام دارد که آن هم به یغما برده شده است.

وی با تاکید به اینکه دنیا متحیر پیشرفت و توسعه ایران شده است تصریح کرد: ایران تنها کشوری است که انرژی هسته ای را به دست توانمند دانشمندان کشور بوجود آورده است و این یعنی توسعه ، پیشرفت ، رسیدن به قله های اقتدار جهان.

رئیس آموزش و پرورش بافق در این مراسم ضمن تاکید به دانش آموزان برای ساختن آینده ای درخشان برای کشور گفت: اگر برای کنکور سال 92 تا امروز سرعت و برنامه ای در دروس نداشتید باید از هم اکنون تلاش مضاعف داشته و از فرصتهایی که چون ابر می گذرند استفاده بهینه را داشته باشند.

محمود خواجه ای افزود: باید عواملی که موجب موفقیت و پیشرفت دانش آموزان از جمله نقش معلمان و والدین، شیوه تدریس معلمان، تاثیر پذیری دانش آموز از خانواده و دوستان، تلاش و همت افراد ، انتخاب رشته و ... تبیین شود و این اطلاعات مهم از دانش آموزان برتر در اختیار گروه هم سالان قرار گیرد.

در این مراسم که حضور "حسین ایرانمنش" خیر مدرسه ساز گرمی بخش مراسم بود از برترین های کنکور سراسری دبیرستان نمونه حضرت معصومه(س) تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا