حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به جلسات خبرگان رهبری اظهار کرد: جلسه خبرگان رهبری و نشست اعضای آن با مقام معظم رهبری پیامدهای خوبی برای نظام داشت.

علی حسن پور " بافق"، حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بافق با اشاره به جلسات خبرگان رهبری اظهار کرد: جلسه خبرگان رهبری و نشست اعضای آن با مقام معظم رهبری پیامدهای خوبی برای نظام داشت.

وی افزود: رهنمودهای رهبری در این نشست همواره باید سرلوحه کار مسئولان نظام قرار گیرد چرا که هر کجا فرمان رهبری اجرا شده، جایی برای بروز مشکل پیش نیامده است.

امام جمعه بافق در بخش دیگری از سخنان خود، انتخابات پیش‌رو را مهم‌ترین رویداد سیاسی سال آینده کشور عنوان کرد و ادامه داد: کاندیداهای تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان مورد احترام همگان هستند و باید به نظر این شورا در زمینه رد یا تایید صلاحیت‌ها احترام گذاشت.

سلیمانی همچنین سالروز تاسیس بنیاد شهید و روز شهدا را گرامیداشت و گفت: امروز نظام و انقلاب به برکت خون شهدا قله‌های پیشرفت و توسعه را پیموده است.

امام جمعه بافق عزت و اقتدار کشور را مدیون جانفشانی شهدای انقلاب و امام راحل دانست و افزود: به برکت همین شهدا و ایثارگری‌های آنان بوده که امنیت و آرامش در کشور فراهم شده است که در هیچ کجای دنیا این چنین نیست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به هفته منابع طبیعی و درختکاری اشاره کرد و گفت: با توجه به کویری بودن و خشکی هوا در شهرستان بافق ضرورت دارد در زمینه ایجاد فضای سبز و کاشت درخت همگان مشارکت کنند.

سلیمانی از فعالیت‌های اداره منابع طبیعی بافق تقدیر کرد و افزود: شادابی و ایجاد فضای سالم به واسطه کاشت درخت فراهم می‌شود و اگر همگان در این امر خیر شرکت کنند، فضایی ملایم و سرسبز در منطقه ایجاد می‌شود.

تقدیر از برگزارکنندگان رزمایش بیت‌المقدس در بافق و قدردانی از مشارکت ادارات و نهادها در این رزمایش، ضرورت همکاری دولت در زمینه افزایش تولیدات داخلی و ارتقای کیفیت کالای داخلی و ... از مهم‌ترین مسائلی بود که امام جمعه بافق در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به آن اشاره کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا