در مراسمی که با حضور امام جمعه ، مدیر کل سیاسی وانتخابات استانداری ، فرماندار و دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی بافق حضور داشتند بخشدار مرکزی بافق معرفی شد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری یزد با تاکید بر استفاده از ظرفیتهای مدیران جوان در کارهای اجرایی کشور گفت: انجام کارهای اجرایی نسبت به کار سیاسی و اجتماعی بسیارآسان و راحت است که دوران مدیریتی بخشدار مرکزی سابق بافق نشان از موفقیت مدیران جوان ( محمد علی صمیمی) در انجام کارهای دشوار بخصوص حوزه سیاسی دارد.

"مهدی تقوایی" با اشاره به شرایط خاص و استراتیژیکی کشور ایران در منطقه و جهان خاط نشان کرد : علت حساس بودن شرایط ایران دگرگونی در مسیر تاریخ منطقه است .

وی افزود: انقلاب ما در حال دگرگونی تاریخ است ، ما ملتی هستیم که مسیر تاریخ را تغییر داده و می دهیم ، این نظام تمدن ساز شده و الگویی شده برای دنیا.

به گفته تقوایی هر لحظه ای که بر این نظام می گذرد حساس است و دشمنان از بدو تاسیس این انقلاب در صدد براندازی و اغتشاش در این انقلاب و نظام گام برداشتند.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری یزد با اشاره به انتخابات سال آینده تصریح کرد : اولین و مهم ترین مسئله و کار سیاسی و اجتماعی درسال 92 برگزاری انتخابات است ، آن هم انتخاباتی با موضوعاتی مختلف که دنیا چشم به این انتخابات دوخته است.

وی با بیان برخی از دستاوردهای انتخابات سال 88 گفت: شیرینی انتخابات 88 حضور حداکثری مردم بود در حالیکه طراحی برخی اغتشاشات و برنامه ها از سوی دشمنان قسم خورده شیرینی این انتخابات را به رویایی تلخ تبدیل کرد.

مهدی تقوایی با تاکید بر همدلی و وفاق مردم و مسئولین بافق در برگزاری انتخابات گذشته خاطر نشان کرد: این همدلی باعث رشد و پیشرفت شهر دارالشجاعه و دارالمومنین بافق در آینده می شود.

"حجه الاسلام سید جواد سلیمانی" در این مراسم انتخابات آینده ایران را یک مسئله بین المللی دانست و گفت : باید با حضور حداکثر و برگزاری انتخاباتی آرام و در شان نظام جمهوری اسلامی ایران دل مقام معظم رهبری را شاد کرد چراکه شاد کردن دل رهبری ، خوشنودی امام زمان (عج) را به دنبال دارد.

امام جمعه بافق موفقیت انقلاب و مردم در انتخابات آینده ایران را سربلند خواند و اظهار داشت : استقامت در برابر تحریم های غرب ، حضور پور شور در راهپیمایی 22 بهمن و ثابت بودن موضع و تدابیر رهبری در مقابل مسائل داخلی و خارجی باعث شد که ایران در مذاکرات 1+5 سربلندی بیرون آید و این موفقیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرماندار بافق در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات محمدعلی صمیمی بخشدار سابق بافق شاخص و معیار انتخاب بخشدار جدید را سخت کوشی ، تخصص و تعهد دانست و خاطرنشان کرد: امیدواریم با آمدن بخشدار جدید جذابیت برای روستاها فراهم شود.

"مهدی خاوری" خراج شدن از کشاورزی و دامداری سنتی در روستاها را داشتن برنامه عنوان کرد و افزود : امروز یک حرکت توسعه ای در بافق شروع شده که در پی آن صنعتی شدن و گرایش به اشتغال در روستاها و جذب جوانان از مهم ترین آرمانهای برنامه توسعه بافق می باشد.

وی با اشاره به انتخابات شورای اسلامی روستاها در سال آینده گفت :انتخابات آینده بسیار مهم و خاص است که همراهی و همکاری با بخشدار در برگزاری انتخابات سربلندی نظام را در پی دارد.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات محمد علی صمیمی بخشدار سابق ، "سید ابراهیم حسینی مبارکه" به عنوان بخشدار مرکزی بافق معرفی شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا