امام جمعه موقت هرات در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه نظارت کامل بر بازار مصرف و ذخيره سازي کالاي اساسي مردم را از راهکار هاي خروج از وضعيت نامناسب اقتصادي براي حل مشکلات مردم بيان کرد.

به گزارش مهین رستگار خبرنگاریزد فردا در خاتم حجت الاسلام غلام رضا محمودی امام جمعه موقت هرات بااشاره به مذاکرات ۵+۱ گفت: تازمانی که غربی ها به حقوق ملت ایران احترام نگذارند مذاکرات سودی نخواهد داشت.

حجت الاسلام محمودی باتوجه به پیش رو بودن هفته کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت:کمیته امداد امام خمینی(ره) برای زدودن چهره فقر و بیکاری از جامعه یک اتاق فکر تشکیل دهد و باایجاد بنگاه های زود بازده  برای مددجویان  اشتغال زایی کند.

وی همچنین بر خرید سهام در بورس برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور سرمایه گذاری اساسی تاکید کرد.

حجت الاسلام محمودی بااشاره به مشکلات اقتصادی گفت:در حال حاضر برای بهبود اوضاع اقتصادی بهترین روش تک نرخی شدن ارز است و استفاده از ارز شناور در شرایط تحریم کار غلطی است.

امام جمعه موقت هرات نظارت کامل بر بازار مصرف و ذخیره سازی کالای اساسی مردم را از دیگر راهکار های خروج از وضعیت نامناسب اقتصادی برای حل مشکلات مردم بیان کرد.

حجت الاسلام محمودی بااشاره به هفته تربیت اسلامی بر ضرورت تربیت نیروهای متخصص و طلاب دینی برای ترویج فرهنگ غنی اسلامی در سایر نقاط جهان تاکید کرد.

امام جمعه موقت هرات همچنین بر ایجاد کمربند برای مقابله با ریز گردها و و جذب گردشگر در شهرستان خاتم تاکید کرد.

حجت الاسلام محمودی در خطبه های نماز جمعه هرات از مسئولین استان خواست با افرادی که مایل به سرمایه گذاری در شهرستان خاتم هستند همکاری و مساعدت لازم را انجام دهند و به رفع چهره محرومیت از این شهرستان کمک کنند.

امام جمعه موقت هرات در بخشی از سخنان خود گفت:امام علی (ع) می فرماید”یک رکعت نماز جماعت بهتر است از خواندن چهل سال نماز فرادا در منزل”و ما باتوجه به این حدیث باید به جایگاه و اهمیت نماز جماعت پی ببریم.

وی همچنین بر خواندن نماز جماعت و اول وقت در ادارات تاکید کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا