رئیس سازمان بازرسی کل کشور د‌ر خصوص وضعیت سلطان پتروشیمی ایران که اخیراً ‌بازداشت شده گفت: این پرونده در حال ‌بازجویی و بازپرسی ‌‌بوده که جزئیات آن‌ قابل ذکر نیست.

 
مشرق: حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی ‌نسبت به هجمه برخی‌ها نسبت به حکم متهمان پرونده 3 هزار میلیاردی ‌اظهار داشت: عده‌ای می‌گویند چرا این پرونده را رسیدگی نمی‌کنید و عده‌ای می‌گویند رأی ناعادلانه است، دستگاه قضایی باید بتواند طبق ضوابط و مقررات، رأی خودش را بدهد.
 
وی با بیان اینکه دیوان عالی و قضات دیوان عالی کشور حتما دقت لازم را در پرونده مذکور داشته‌اند متذکر شد: رئیس قوه قضاییه نیز در این باره دقت لازم را دارند لذا در راستای رای عادلانه هر چه هست تدبیر شده و الزام به اجرا در شرایط عادلانه انجام خواهد شد.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور در خصوص وضعیت سلطان پتروشیمی ایران که اخیراً از سوی دستگاه نظارتی بازداشت شده است بیان داشت: این پرونده در حال بررسی است، بازجویی و بازپرسی در حال انجام بوده که الان قابل ذکر نیست.
 
پورمحمدی در پاسخ به این سئوال که اگر شما به عنوان یکی از کاندیداهای احتمالی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 پیروز شدید آیا از کابینه دولت ‌نهم و دهم استفاده خواهید کرد یا نه پاسخ گفت: بگذارید به موقعش اعلام می‌کنیم در این سئوالات زیاد عجله نکنید.
 
وی گرانی‌های موجود را یک دغدغه جدی برشمرد و ابراز داشت: گرانی یک مشکل پیچیده اقتصادی است، همه چیز گران شده، دولت و مسئولان درگیر این مسئله هستند و مجلس نیز به شدت این موضوع را دنبال می‌کند.
 
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه مشکل جهانی تحریم و گرانی‌های عمومی دلایل زیادی دارد اظهار داشت: بخشی از مشکلات ناشی از تحریم و بسیاری از آن ناشی از سوءمدیریت است لذا آنچه دست ما است باید خوب مدیریت کنیم تا مشکلات کم شود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا