سازماناسناد و كتابخانه ملي استان با حضور فعال در نمايشگاه بزرگ كتاب يزد، انتشارات خود را با موضوعات مختلف علمي و تاريخي به مخاطبان عرضه مي نمايد.

پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی با حضور مسئولین استان و معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فرهیختگان و اندیشمندان در دانشگاه یزد افتتاح شد.

    به گزارش روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي استان يزد، اين سازمان با حضور فعال در نمايشگاه بزرگ كتاب يزد، انتشارات خود را با موضوعات مختلف علمي و تاريخي به مخاطبان عرضه مي نمايد. سازمان اسناد و كتابخانه ملي در راستاي وظايف خود و به منظور احياي آثار مكتوب و غيرمكتوب، انتشار آثار علمي و آموزشي پژوهشگران در حوزه كتاب و كتابداري، اسناد، آرشيو و اطلاع رساني را در اولويت قرار داده و تاكنون صدها عنوان كتاب و نشريه را به علاقمندان عرضه كرده است. اين آثار، حال در نمايشگاه استان يزد با چهل درصد تخفیف در اختيار مخاطبين و علاقمندان قرار مي گيرد.

   گفتني است پنجمین نمایشگاه استانی کتاب یزد در دو سالن فجر و شهيد احمدی روشن واقع در دانشگاه یزد صبح ‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصرها از ساعت 16 تا 20  تا هشتم اسفند ميزبان علاقمندان به كتاب خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا