رئیس كمیسیون شوراها با بیان اینكه اخیرا خبر رسیده تعداد 500 دستگاه خودروی لوكس پورشه از طریق جزیره ابوموسی به كشور وارد شده گفت: مرجع واردكننده و ارز تخصیصی به این خودروهای لوكس مبهم است.

 امیر خجسته در گفتگو با مهر، با اشاره به تذكر كتبی امروز خود به وزیر صنعت معدن و تجارت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی و با طرح این سوال كه 500 خودروی پورشه توسط چه كسی و با چه ارزی وارد كشور شده است، گفت: اخیرا خبر رسیده تعداد 500 دستگاه خودروی لوكس پورشه از طریق جزیره ابوموسی به كشور وارد شده كه مرجع واردكننده و ارز تخصیصی به آن مبهم است.

رئیس كمیسیون شوراها با اشاره به مأموریت واردات خودروی لوكس با حجم مصرف بنزین بالا به كشور گفت: در حالیكه شرایط اقتصادی كشور نیاز به آرامش و ثبات داشته و بسیاری از مردم در تامین معیشت روزانه خود مشكل دارند، معلوم نیست 500 دستگاه خودرو با این قیمت نجومی به چه طریق و به چه ارزی وارد كشور شده است.

وی با اشاره به فرمان هشتم دی رهبر معظم انقلاب در تاكید اخیر ایشان مبنی بر مبارزه با مفاسد اقتصادی از عزم جدی مجلس و كمیسیون متبوع خود برای ریشه یابی و مبارزه با مفاسد اقتصادی خبر داد و گفت: با توجه به دستور رهبری برای مبارزه با مظاهر مفاسد به خصوص فساد اقتصادی كمیسیون شوراها با قاطعیت و با رصد كردن اتفاقاتی از این دست به مبارزه جدی با اخلال گران امنیت كشور خواهد پرداخت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا