مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی : سه هزار و پانصد عنوان کتاب در این نمایشگاه برای علاقه مندان و کتاب خوانهای استان یزد عرضه شده است .

یزد : حمید رضا عمادی : خبرنگار یزد فردا : مراسم افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب استانی با حضور مسئولین استان و معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از فرهیختگان و اندیشمندان در دانشگاه یزد برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه این مراسم گفت : در این نمایشگاه سه هزار و 500 عنوات کتاب در موضوعات مذهبی، درسی، علمی و تاریخی در قالب 200 غرفه عرضه شده است و بیش از 300 ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور دارند

وی خاطر نشان کرد از 200 غرفه نمایشگاهی در این دوره بیست غرفه به ناشران یزدی اختصاص دارد.

بهرام عبدالحسینی افزود : 280 میلیون تومان بن تخفیف برای علاقه مندان به کتاب در نظر گرفته شده  که توصیه ما این است که به دلیل محدودیت بن ها ، همشهریان عزیز همان روزهای اول از نمایشگاه بازدید داشته باشند و خریدهای خودشان را انجام دهند.

وی در پایان میزان تخفیف کتابهای عرضه شده در نمایشگاه کتاب استانی یزد را 40٪ عنوان نمود که 20٪ درصد به صورت بن کتاب و 20٪ توسط ناشران در نظر گرفته شده است .

لازم به ذکر است : پنجمین نمایشگاه بزرگ کتاب استان یزد از دوم اسفند به مدت شش روز ار ساعت 9 صبح تا 12 و عصرها از ساعت 16 الی 20 پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا