امام جمعه و فرماندار تفت به همراه جمعی از مسئولان با حضور در منزل سید حسین میرجعفری از مقام ارزنده این پیشکسوت قرآنی تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت،"حجت الاسلام و المسلمین مدیح" در این دیدار با قدردانی از خدمات و تلاشهای میرجعفری در مسیر ترویج فرهنگ علوم قرآنی اظهار داشت: حضور این نخبگان قرآنی، افتخاری برای شهرستان تفت و دلگرمی برای فعالان این عرصه معنوی است.

امام جمعه تفت با تاکید بر ضرورت ترویج بیش از پیش فرهنگ قرآنی در جامعه، از راه اندازی دارالقرآن تفت در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: با هماهنگی های به عمل آمده، امیدواریم در سال آینده شاهد آغاز احداث این مرکز باشیم.

فرماندار تفت نیز در این دیدار با تجلیل از مقام میر جعفری به عنوان پیشکسوت قرآنی استان یزد اظهار داشت: بی شک تجلیل از مقام نخبگان قرآنی، ترویج دهنده فرهنگ اصیل اسلامی در جامعه است.

"ابوالقاسم دهقان" از شهرستان تفت به عنوان مهد قرآن و ارزشهای معنوی یاد کرد و با اشاره به دستاوردهای عظیم معنوی  نظام مقدس جمهوری اسلامی اظهار داشت: اگرچه به برکت پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، فضای معنوی و قرآنی در جامعه گسترده شده است اما انتظار می رود همگان با توجه به فراهم بودن شرایط، بر ترویج و گسترش بیش از پیش علوم قرآنی اسلامی در جامعه همت گمارند.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاسی از خدمات و تلاش های ارزنده سید حسین میرجعفری، پیشکسوت قرآنی استان یزد، تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا