معاون فرماندار تفت با اشاره به تدابیر اندشیده شده برای استقبال شایسته از مسافران و گردشگران نوروزی گفت: شهرستان تفت آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "ناصر دهقانی" در گفتگوی اختصاصی با اشاره به تشکیل ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان گفت: تفت باتوجه به برخورداری از اقلیم و آب و هوای مناسب، طی سالهای اخیر، در ایام تعطیلات نوروز با استقبال بسیاری از سوی مسافران نوروزی مواجه شده است و پیش بینی می شود امسال نیز شاهد رشد میزان مسافران ورودی به این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به قرار گیری شهرستان تفت در مسیر عبوری زائران جنوب کشور به سمت مشهد مقدس اظهار داشت: این مسئله اهمیت فراهم نمودن شرایط مناسب برای اسکان و اقامت مسافران را بیش از پیش روشن می سازد.

دهقانی با بیان این که تدابیرلازم برای اسکان و اقامت موقت مسافران در شهرستان تفت فراهم آمده است افزود: در این رابطه و با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری تفت، برخی از مدارس و پارکهای عمومی شهر برای این منظور درنظرگرفته خواهد شد.

 

وی حسن نظارت بر اسکان مناسب مسافران، حل برخی معضلات ترافیکی، نظارت و کنترل دقیق بازار، تامین امنیت گردشگران و توجه به رعایت بهداشت رستورانهای بین راهی و اماکن درون شهری را از مواردی عنوان کرد که در نشست ستاد تسهیلات سفر شهرستان مورد بحث قرار گرفته است.

معاون فرماندار تفت یکی از محورهای توسعه شهرستان را محور گردشگری عنوان کرد و گفت: با توجه به این که براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، موضوع گردشگری به عنوان یکی از مهم ترین زمینه های توسعه شهرستان درنظر گرفته شده است انتظار می رود با استفاده از فرصت حضور مسافران و گردشگران نوروزی، اطلاع رسانی لازم در خصوص قابلیتها و توانمندی های بالای شهرستان در عرصه گردشگری به عمل آید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا