مراسم معارفه بخشدار مركزي شهرستان صدوق با حضور معاون سياسي – امنيتي استانداري يزد برگزار شد

سرويس خبر يزدفردا " در اين مراسم كه با حضور جمعي از مديران دستگاه هاي اجرايي استان و اعضاي شوراي اداري شهرستان صدوق برگزار شد علي محمد دهقان اشكذري به عنوان بخشدار مركزي جديد شهرستان صدوق معرفي و از زحمات محمد علي شاه حسيني در طول سال هاي گذشته قدرداني شد .
معاون سياسي و امنيتي استانداري يزد در اين مراسم با اشاره به فعاليت هاي بخشدار مركزي جديد در عرصه هاي مختلف اجتماعي و فرهنگي استان گفت : به لحاظ سابقه درخشان آقاي دهقان درمسائل فرهنگي استان ، وجود توانمندي ها و قابليت هاي بالا در وي و آشنايي كامل او با منطقه براي اين سمت انتخاب شد .

عبدالرسول دوران انتصاب جديد بخشدار مركزي را عاملي براي افزايش رونق و توسعه شهرستان صدوق برشمرد و افزود : با توجه به مصوبات سفر رئيس جمهور و هيئت دولت به استان يزد نياز به پيگيري سريع و دقيق مصوبات هيئت دولت دراين شهرستان است كه اميد واريم به زودي شاهد رشد و توسعه اين منطقه در ابعاد مختلف زيربنايي براي تحول اين شهرستان باشيم .

وي توسعه شهرستان صدوق نسبت به دهه گذشته را بسيار محسوس عنوان و ابراز اميدواري كرد : با تزريق پتانسيل هاي بالا و به كارگيري نيروهاي جديد و كارآمد سرعت و رونق كار افزايش يابد و در زمان كمتري نتايج بيشتر و بهتري راكسب كنيم .

معاون سياسي و امنيتي استانداري يزد القاي ارزش ها و شعارهاي انقلاب اسلامي كه در جهت تثبيت و توسعه نظام به وسيله دولت در كشور را يك ضرورت اعلام و اضافه كرد :اجرايي كردن اين مفاهيم نياز جدي نظام و تمام مسلمانان جهان است و با توجه به مسائل اتحاد ملي و انسجام اسلامي بايد مانع از نفوذ دشمن و ضربه به انقلاب و اسلام شويم . عبدالرسول دوران با بيان اين كه امسال بايد در جهت تقويت محورها و مؤلفه هاي سال اتحاد ملي و انسجام اسلامي بپردازيم افزود : به دليل وجود قوميت هاي مختلف در ايران دشمن درصدد است كه از اين طريق و تحريك احساسات ناسيوناليستي در جامعه نفوذ كند و چالش هايي را به وجود آورد كه

بايد با تلاش عموم اقشار جامعه از اين گونه اختلافات و مشكلات پيشگيري كنيم .

وي از مديران دستگاه هاي اجرايي اين شهرستان خواست تا در راستاي كارهاي كارشناسي ، مسائل و مشكلات مردم منطقه را بررسي كنند و رضايت مندي خدا را پيش از هر چير مورد توجه قرار دهند تا بر اساس فشارهاي گروه ها و دسته هاي مختلف تصميم گيري نكنند .

در اين مراسم فلاح زاده فرماندار صدوق گزارشي از فعاليت هاي انجام شده در اين شهرستان ارائه كرد.

يزدفردا

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا