یزدفردا : معاون اول دولت اصلاحات گفت: هاشمی و خاتمی کاندیدا نمی‌شوند و نباید هم بشوند.
محمدرضا عارف معاون اول دولت اصلاحات  در پاسخ به این سؤال که: "شایع شده آقای محمد خاتمی گفته بود که شما نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشوید."، اظهار داشت: کلاً این موضوع را تکذیب می‌کنم، من بارها به این موضوع اشاره کردم و هرچیزی که از طرف ما باشد از سوی دفترم اعلام می‌شود.

وی درباره اینکه: "وضعیت حضور شما در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری چگونه است؟" افزود: هنوز حضورم قطعی نشده است و در حال بررسی هستم.

معاون اول دولت اصلاحات همچنین در خصوص اینکه: "دیدارهای انتخاباتی شما به‌چه‌نحوی است؟" اظهار داشت: دیدارها خوب است، کلاً روند مثبتی است ولی من هنوز نتیجه قطعی نگرفته‌ام.

وی در مورد اینکه: "به‌نفع چه‌کسی کنار می‌کشید؟" تصریح کرد: من ان‌شاءاللّه به‌نفع خودم کنار می‌کشم.

معاون اول دولت اصلاحات در ادامه در پاسخ به این سؤال که: "نظرتان در مورد طرح‌های سه‌گانه کواکبیان چیست؟" ادامه داد: من نظر خاصی ندارم، بالاخره هر فرد و صاحب‌نظری طرحی دارد و نظری می‌دهد.

از عارف در خصوص اینکه بهترین طرح برای به‌اجماع رسیدن اصلاح‌طلبان چیست، سؤال شد که وی در پاسخ اظهار داشت: طرح خدمت و حضور جدی در صحنه به‌قصد پیروزی و خدمت. بالاخره این نیاز به مکانیزم دارد. طرح‌های مختلفی مطرح است و دوستان در جاهای مختلفی بحث و بررسی می‌کنند.

عارف در ادامه این گفت‌وگو در پاسخ به این سؤال که: "نظر شما در مورد اجماع اصلاح‌طلبان چیست؟" توضیح داد: فعلاً نظر خاصی ندارم، اما انتظارم این است که اصلاح‌طلبان به اجماع برسند.

وی درباره اینکه تاکنون چند کاندیدا میان اصلاح‌طلبان مطرح است، گفت: الحمد للّه در همه جناح‌ها کاندیدا به‌اندازه کافی داریم.

عارف در پاسخ به این سؤال که: "به‌نظر شما سیدمحمد خاتمی و  اکبر هاشمی رفسنجانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یازدهم می‌شوند؟" تصریح کرد: به‌نظر من نه، و نباید هم بشوند.تسنیم

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا