آیت‌الله موسوی‌اردبیلی از مراجع تقلید و نیز نماینده آیت‌الله سیستانی در تماس‌های تلفنی جداگانه با رییس مجلس از حادثه 22بهمن قم ابراز تاسف کردند.

به گزارش  تسنیم ، حضرت آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی از مراجع عظام تقلید در تماس تلفنی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از اسائه ادب به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، شکستن قداست روز 22 بهمن و نیز جسارت به رئیس مجلس اظهار تاسف و تأثر کرد.

آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی در این تماس تلفنی خواستار پیگیری قانونی این نوع آشوب‌طلبی‌ها که موجب هتک حرمت نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌شود، شد.

همچنین نماینده حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی در تماس تلفنی با رئیس‌ مجلس حرمت‌شکنی در روز 22 بهمن را زمینه‌ای برای شاد کردن دشمنان انقلاب دانست.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده حضرت آیت‌الله العظمی سیستانی در ایران در تماس تلفنی با رئیس مجلس، گفت: حرمت‌شکنی در روز 22 بهمن، دشمنان انقلاب را شاد و دوستداران نظام را متأثر کرد.

وی با ابراز ناراحتی و نگرانی شدید نسبت به جسارتی که به ساحت مقدس حرم حضرت معصومه (س) در روز 22 بهمن انجام شد، گفت: روز 22 بهمن روز وحدت مردم انقلابی ایران است که با این اعمال دشمنان انقلاب شادمان و دوستداران و مؤمنین به انقلاب اسلامی متأسف و متأثر شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا