نشست شورای ترافیک شهرستان تفت به ریاست فرماندار و با حضور جمعی از مدیران ادارات شهرستان در محل دفتر فرماندار تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "ابوالقاسم دهقان" در ابتدای این نشست با قدردانی از حضور حماسی مردم شهرستان در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن آن را نشانه شور و شعور بالای مردم در دفاع از آرمانهای مقدس امام راحل(ره) و شهدای والامقام انقلاب اسلامی دانست.

فرماندار تفت در ادامه این نشست با اشاره به اهمیت حفظ جان و سلامت مردم در طول راههای برون شهری و درون شهری اظهار داشت: حفظ سلامت مردم از ضروری ترین مسائل در تدوین سیاستهای ترافیکی است که شورای ترافیک شهرستان تفت نیز باید با جدیت لازم در این مسیر گام بردارد.

دهقان با اشاره به وجود برخی نقاط حادثه خیز در مسیرهای پرتردد تفت، خواستار رسیدگی سریع و عاجل مسئولان مربوطه در جهت رفع مشکلات ترافیکی این نقاط شد. وی همچنین بر پیگیری دقیق و اجرای کامل مصوبات شورای ترافیک شهرستان توسط اعضاء تاکید کرد.

فرماندار تفت با اشاره به در پیش بودن سفرهای نوروزی  اظهار داشت: شهرستان تفت به دلیل برخورداری از اقلیم و آب و هوای مناسب، از مهم ترین شهرستانهای استان یزد است که میزبان گردشگران و مسافران زیادی خواهد بود. وی ادامه داد: لذا لازم است تا پیش از فرا رسیدن ایام تعطیلات و آغاز سفرهای نوروزی، هماهنگی و اقدامات لازم برای اصلاح برخی از معضلات ترافیکی شهرستان به عمل آید.

در ادامه این نشست اعضاء به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا