چه کسی مقصر حادثه تلخ روز استیضاح بود؟

رئیس‌جمهور به نیت تصفیه حساب با قوه‌مقننه به مجلس آمده بود

سید‌رمضان شجاعی‌کیاسری ، ضمن اشاره به سخنان تنش‌آفرین رئیس جمهور در نشست علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: فضای حاکم در مجلس در صبح و بعد از ظهر تا قبل از ایراد سخنرانی رئیس جمهور، فضایی منطقی و توام با آرامش بود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی سخنان رئیس جمهور را برنامه‌ریزی شده دانست و تصریح کرد: صحبت‌های رئیس جمهور در اصل نشان داد که وی برای تسویه حساب شخصی با قوای مقننه و قضائیه پا به صحن علنی مجلس گذاشته بود.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، افزود: ادبیات و واژگانی که رئیس جمهور برای سخنان خود انتخاب کرده بود بسیار تند و خلاف شئون جمهوری اسلامی ایران بود.

شجاعی‌کیاسری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ آرامش و اتحاد در جامعه، تصریح کرد: به طور قطع هرذهن آگاهی توان تشخیص این نکته را دارد که سخنرانی رئیس جمهور با بیانات رهبری منافات دارد.

وی با بیان اینکه در آستانه انتخابات همه جهانیان چشم به ایران دوخته اند، گفت: درهنگامه انتخابات ریاست جمهوری همه مسئولان باید فضا را تلطیف کنند ولی صحبت‌های رئیس جمهور نشان از یک برنامه ریزی برای تخریب رئیس مجلس داشت که یقیناً موجبات تنش و تشنج را به وجود می‌آورد.

سخنگوی فراکسیون رهروان ولایت مجلس، توضیح داد:‌بر خلاف فرمایشات مقام معظم رهبری، با سخنان رئیس جمهور انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه قرار گرفت و این خیانت به مردم است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا