فرماندار تفت به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "ابوالقاسم دهقان" در این پیام آورده است:  بار ديگر دهه مبارک فجر و سالروز پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي فرا مي‌رسد و ياد و خاطره درهم پيچيده شدن طومار حکومت ننگین شاهنشاهي را با بانگ الهي الله اکبر و سردادن سرود استقلال در بستری از معنویت، اخلاق و اقتدار را در اذهان جاری مي سازد. ملت مسلمان، مبارز و آزاديخواه ايران اسلامي با رهبري شجاعانه و حكيمانه پير فرزانه جماراني، بساط جور و ستم را برچيد و پرچم مقدس حكومت الله را بر فراز ميهن عزيز اسلامي به اهتزاز درآورد. به بركت انقلاب شكوهمند اسلامي ايران است كه اينک مردم مسلمان در ساير بلاد اسلامي، هم‌نوا با مردم رشيد ايران، آرمان‌هاي مقدس و جهاني اسلام ناب را فرياد زده و با هدف استقرار نظام‌هاي مردمي بر اساس معنويت، عدالت، استقلال و آزادي، بيداري اسلامي را در صفحات تاريخ پرتلالو اسلام به ثبت مي رسانند.

دهه مبارك فجر فرصتي ارزشمند است تا دستاوردها و برکات عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي، خلاقانه و هنرمندانه، براي مردم تبیین و تشریح شود كه اين موضوع بايد در اولويت كاري دست اندركاران و خدمتگزاران به مردم و انقلاب قرار گيرد. همچنين برنامه‌های گرامیداشت این ایام مبارک باید بتواند ارزش‌های والا و متعالي انقلاب اسلامي و نقش        بي بديل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب و ادامه این مسیر الهي توسط خلف صالحش حضرت آيت الله العظمي خامنه اي(مدظله العالي) را به نسل جوان و کشورهای اسلامي منطقه بشناساند.

اينجانب ضمن تبريك فرا رسيدن دهه مبارك فجر و گراميداشت ياد و خاطره امام راحل عظيم الشان(ره) و همه شهداي والامقام اسلام و انقلاب، از مردم هميشه در صحنه و ولايتمدار شهرستان تفت دعوت مي نمايم تا همگان با ساير مردم در سراسر ميهن عزيز اسلامي در صفوف به هم پيوسته در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن شركت و بار ديگر با آرمان هاي مقدس انقلاب اسلامي تجديد ميثاق نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا