یزدفردا :یک نماینده مجلس تلاش های مدیرعامل و مدیران گروه خودروسازی سایپا در برهه حساس کنونی را شایسته تقدیر دانست.

  حسین گروسی در گفت وگو با سایپا نیوز اظهار داشت: با توجه به اینکه وضعیت بوجود آمده در صنعت خودرو  بسیار بحرانی شده است بر عهده گرفتن سکان هدایت صنایع عظیمی همچون خودروسازی در حال حاضر بسیار سخت خواهد بود و با توجه به تجربه بالای مدیرعامل سایپا، امیدواریم با تلاش بیشتر پرسنل، این خودروساز بزرگ به موفقیت های مختلف در تولید کمی و کیفی خودرو نائل شود.
عضوکمیسیون صنایع ارتباط موثر گروه خودروسازی سایپا با مجلس علی الخصوص با کمیسیون های مرتبط نظیر کمیسیون های اقتصادی و صنایع و معادن را خوب توصیف کرد و تداوم این امر را گامی موثر در احیاء و شکوفائی صنعت خودرو دانست.
این نماینده مجلس ادامه داد: خودروسازان در سال جاری به موفقیت های خوبی از جمله استاندارد سازی محصولات و نصب تجهیزات ایمنی در خودروها نائل شدند که متاسفانه افت تولید بوجود آمده مانع نمود این موفقیت ها شد و به گونه ای افت تولید باعث پنهان ماندن تلاش زحمتکشان این صنعت شده است.
وی در خصوص حل معضل افزایش قیمت خودروها در بازار اذعان داشت: برای حل این معضل، خودروسازان در گام اول با تلاش مضاعف خود باید آمار تولید خودرو را به میزان سال قبل بازگردانند و در گام بعدی طبق پیش بینی های سند توسعه خودرو وقتی تولید محصولات در صنعت خودرو به 3 میلیون دستگاه در سال رسید علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی می توان طبق همان برنامه یک سوم از این تعداد را نیز به صادرات اختصاص داد و  این امر درنهایت باعث افزایش شاخص های توسعه اقتصادی کشور نیز خواهد شد.
وی ابراز امیدواری کرد باتلاش تمام صنعتگران بویژه خودروسازان مسیر پیشرفت دراین صنعت هموار شود تا همه اقشار جامعه اعم از مصرف کننده و تولید کننده با وضعیتی باثبات همراه شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا