حجت الاسلام خادمی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه، روز گذشته از این عالم و استاد اخلاق حوزه علمیه تهران در بیمارستان ملک فیصل عیادت کرد.

 
  آیت‌الله خوش‌وقت که برای انجام اعمال مناسک عمره مفرده به سرزمین وحی سفر کرده است، روز گذشته به دلیل عارضه تنفسی در یکی از بیمارستان‌های مکه مکرمه بستری شد.

به گزارش فارس، آیت‌الله خوش‌وقت که برای انجام اعمال مناسک عمره مفرده به سرزمین وحی سفر کرده بود، روز گذشته به دلیل عارضه تنفسی در یکی از بیمارستان‌های مکه مکرمه بستری شد.

آیت الله خوش‌وقت که برای انجام عمره مفرده به عربستان عزیمت کرده است، روز یکشنبه بعد از انجام اعمال عمره به دلیل عارضه نارسایی کلیوی و مشکلات تنفسی ناشی از دیابت در بیمارستان ملک فیصل مکه مکرمه بستری شد.

همچنین حجت الاسلام خادمی نماینده بعثه مقام معظم رهبری در مکه مکرمه، روز گذشته از این عالم و استاد اخلاق حوزه علمیه تهران در بیمارستان ملک فیصل عیادت کرد.

ممتاز از پزشکان معالج آیت‌الله خوش‌وقت در تشریح وضعیت جسمانی این عالم حوزوی گفت: شنبه شب حال ایشان بسیار وخیم بود که با تلاش‌های صورت گرفته حال ایشان در صبحگاه یکشنبه بهبود یافت و علائم حیاتی ایشان امید بخش است.

وی اظهار داشت: اما هنوز حال عمومی ایشان چندان رضایت بخش نیست و برای انتقال‌شان به تهران نیاز به جلسه و هم‌فکری با یک تیم پزشکی از همکاران داریم که امروز این جلسه برگزار خواهد شد تا در این خصوص بهترین تصمیم اتخاذ شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، آیت‌الله خوشوقت که از علمای حوزه علمیه تهران است، هفته گذشته به سرزمین وحی سفر کرده بود که پس از اقامت 6 روز در مدینه منوره، شنبه جهت انجام اعمال مناسک عمره مفرده به مکه مکرمه عازم شد که پس از انجام اعمال دچار عارضه تنفسی شد و در بیمارستان مکه بستری شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا