فرماندار تفت در حاشيه مراسم به صدا در آوردن زنگ انقلاب در دبيرستان پسرانه شهيد صدوقي تفت بر نقش تعين كننده و حياتي دانش آموزان در پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي تاكيد كرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "ابوالقاسم دهقان" در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار روابط عمومي فرمانداري ضمن گراميداشت فرا رسيدن دهه مبارك فجر اظهار داشت: ملت مسلمان، مبارز و آزاديخواه ايران اسلامي با رهبري شجاعانه و حكيمانه حضرت امام خميني(ره)، بساط جور و ستم را برچيد و پرچم مقدس حكومت الله را بر فراز ميهن عزيز اسلامي به اهتزاز درآورد.

 فرماندار تفت با اشاره به دستاوردهاي عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي اظهار داشت: به بركت انقلاب شكوهمند اسلامي ايران است كه اينک مردم مسلمان در ساير بلاد اسلامي، هم‌نوا با مردم رشيد ايران، آرمان‌هاي مقدس و جهاني اسلام ناب را فرياد زده و با هدف استقرار نظام‌هاي مردمي بر اساس معنويت، عدالت، استقلال و آزادي، بيداري اسلامي را در صفحات تاريخ پرتلالو اسلام به ثبت مي رسانند.  

 دهقان در بخش ديگري از سخنانش با مروري بر تاريخ پيروزي انقلاب اسلامي، نقش دانش آموزان در دستيابي به اين افتخار عظيم براي ملت ايران را مهم و حياتي ارزيابي كرد و افزود: دانش آموزان به عنوان آينده سازان ميهن عزيز اسلامي بايد با علم آموزي و توجه به آداب و اخلاق اسلامي، افق روشني را براي كشور ترسيم نمايند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا