فرماندار يزد به مناسبت فرا رسيدن ميلاد باسعادت پيامبر اعظم(ص) و حضرت امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت پيام تبريكي صادر كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، "ابوالقاسم دهقان" در اين پيام آورده است:  

وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِيعًا وَلا تَفَرَّقُوا وَاذْكُرُوا نِعْمَةَ اللَّهِ عَلَيْكُمْ إِذْ كُنْتُمْ أَعْدَاءً فَأَلَّفَ بَيْنَ قُلُوبِكُمْ فَأَصْبَحْتُمْ بِنِعْمَتِهِ إِخْوَانًا وَكُنْتُمْ عَلَى شَفَا حُفْرَةٍ مِنَ النَّارِ فَأَنْقَذَكُمْ مِنْهَا كَذَلِكَ يُبَيِّنُ اللَّهُ لَكُمْ آيَاتِهِ لَعَلَّكُمْ تَهْتَدُونَ.

 

وحدت و یکپارچگی مسلمانان و لزوم اتحاد و اتفاق کلمه میان ایشان از مهم ترين آموزه هاي اسلام ناب محمدي(ص) است كه توجه به آن موجب شكوفايي جهان اسلام و سرافرازي مسلمانان خواهد بود. هفته وحدت به عنوان يكي از مهم ترين يادگارهاي گرانقدر امام راحل عظيم الشان(ره) فرصتي مغتنم است تا همگان با بهره گيري از سيره متعالي و جاويدان رسول وحدت، حضرت ختمي مرتبت، محمد مصطفي(ص) همبستگي و يكپارچگي خود را حفظ و دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمين را مايوس و پشيمان نمايند. از همين رو است كه رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) نيز با نگاه هوشمندانه و تيزبين خويش وحدت و حضور را از شروط اصلي پيروزي بر دشمنان دانسته و معتقدند كه: «هر جا ملتها دست به دست هم بدهند، حضور داشته باشند، اين حضور را ادامه بدهند و با سختيهايش بسازند، ممکن نيست قدرتهاي بين المللي- آمريکا و امثال آمريکا- بتوانند آن کاري را که مي خواهند، در مقابل اينها انجام بدهند. ملتها پيروزند. اين، يک واقعيت است. ايستادگي، مقاومت، حضور و وحدت، از شرايطش است». اینجانب ضمن تبریک میلاد سراسر سعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمد بن عبدالله (ص) و ولادت فرخنده حضرت امام جعفر صادق(ع) و گرامیداشت  هفته وحدت موفقيت همگان را با بهره گيري از تعاليم حيات بخش قرآن كريم از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا