به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام عادل در این مراسم ضمن تبریک اعیاد ربیع الاول و تقدیر از کلیه دست اندرکاران این پروژه اظهار داشت: طبق آیات قرآن کریم مودت و دوستی و احترام به فرزندان رسول اکرم (ص) اجر رسالت ایشان می باشد و ما به خدمتگذاری سلاله های پاک رسول الله در امامزادگان و بقاع متبرکه افتخار می کنیم.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد ضمن تقدیر از نماینده اردکان در مجلس و همچنین فرماندار شهرستان افزود: انشاء الله با کمک همه مسئولین شاهد رونق بیش از پیش امامزاده سید نور الدین احمد (ع) ارکان باشیم. 
تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: وقف قلوب مومنین را به هم نزدیک می کند. 
این مقام مسئول با اشاره به سخن حضرت امام که فرمود: ما می خواهیم در در پناه این بقاع متبرکه به آرامش برسیم افزود: خدمت رسانی به این امامزادگان واجب التعظیم برای رضایت الهی و خدمت به مردم از وظائف مسئولین شهرستان است.
تابش در ا دامه خلق موقعیت و شناسایی فرصت ها را در حوزه موقوفات خواستار شد و افزود:باید از فرصت هایی که در اختیارما قرار گرفته محافظت نمائیم.
وی تبعیت از رهبری معظم انقلاب ، رضایت خداوند و خدمت به مردم را از ویژگی های شایسته یک مقام مسئول برشمرد.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در پایان از مهندس حاتمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد، شیخ جواد شاکر مدیر داخلی امامزاده و دیگر مسئولین تقدیر و تشکر کرد.
سخنرانی فرماندار، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی و رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اردکان از دیگر برنامه های این مراسم بود.
در پایان از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه از مهندس محمد رضا حاتمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان یزد با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل و پروژه آبرسانی مورد بهره برداری قرار گرفت.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا