نشست شوراي اداري شهرستان تفت با حضور امام جمعه شهرستان، فرماندار، نماينده مردم تفت و ميبد در مجلس شوراي اسلامي و مديران ادارات شهرستان در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش تفت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت، امام جمعه تفت در این جلسه ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک آغاز ولایت حضرت وليعصر(عج) به فرا رسيدن  دهه مبارك فجر اشاره کرد و از مردم و مسئولان خواست تا مراسم هاي دهه فجر و راهپيمايي 22 بهمن را با شكوه هر چه تمام تر برگزار نمايند.

حجت الاسلام و المسلمين محمدرضا مديح با اشاره به ايستادگي مردم در برابر تحريم هاي گسترده اقتصادي دشمنان اسلام و انقلاب، بر خدمت رساني صادقانه و خالصانه مسئولان به مردم تاكيد و تصریح کرد: اگر کسی باعث دلسردی و ناامیدی مردمی شود که همیشه با حضور خود در عرصه های انقلاب و در شرايط كنوني، با مقاومت خود در برابر تحریمهای اقتصادی، مشت محکمی بر دهان دشمن می زنند، خیانت کرده و در برابر امام راحل(ره) و شهداي والامقام باید جوابگو باشد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی نيز در اين نشست نسخه نجات دهنده مملکت را سخنان و رهنمودهای انديشمندانه و حكيمانه رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) دانست.

حجت الاسلام و المسلمين سیدجلال یحیی زاده با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی گفت: چنانچه برنامه ها طبق فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالي) اجرايي شود توسعه همه جانبه ميهن عزيز اسلامي را در پي خواهد داشت.

وی تحریمها را برای ملت ایران فرصت دانست و خاطرنشان کرد: راه نجات اقتصاد كشور این است که خودمان را از اتکاء به نفت برهانيم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با یادآوری اهمیت مرحله دوم طرح آبرسانی به استان به پیگیری هاي صورت گرفته در خصوص تخصیص این آب در منطقه پشتکوه اشاره كرد و تخصیص آب انتقالی به این منطقه را ضروری دانست.

فرماندار تفت نيز در ابتداي اين نشست با اشاره به در پيش بودن سي و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران، آن را ثمره رهبري مدبرانه و حكيمانه حضرت امام خميني(ره)، خون شهداي والامقام و حمايت و پشتيباني مردم دانست و افزود: انقلاب اسلامي كه بر گرفته از فكر و هدفي الهي و معنوي است امروز زمينه ساز امنيتي پايدار و رشد و شكوفايي روز افزون ايران اسلامي و نماياندن عظمت اسلام ناب در عرصه جهاني شده است كه جاي شكرگذاري دارد.

"ابوالقاسم دهقان" در بخش ديگري از سخنانش با قدرداني از خدمات و تلاش هاي مديران ادارات شهرستان، به اقدامات مهم دولت هاي نهم و دهم در مسير رشد و آباداني كشور اشاره كرد و خواستار ارائه مستند و هنرمندانه دستاوردهاي عظيم نظام مقدس جمهوري اسلامي به مردم شد.

وي با بيان اين كه مديران دستگاه در مدت باقيمانده به مرور عملكرد و اقدامات خود در طول دوره خدمت رساني بپردازند ادامه داد: انتظار آن است تا ادارات شهرستان در اين فرصت در مسير تحقق تعهدات خود تلاش لازم را به عمل آورند.

دهقان همچنين با اشاره به نقش نيروهاي بسيج، حلقه هاي صالحين و پايگاههاي بسيج در رصد، شناسايي و خنثي نمودن توطئه هاي دشمنان انقلاب بر ضرورت گسترش و اعتلاي آن تاكيد كرد.

در ادامه اين نشست، از برخي مديران ادارات شهرستان با اهداء لوح سپاس تقدير شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا