یزدفردا نمایشگاه تابلو کاشی سنتی هفت رنگ  با عنوان "نقش وطن " سوم تا هفتم  دیماه در نگارخانه دیدار شهر تفت برگزار می شود .
این نمایشگاه سومین نمایشگاه انفرادی احمد گلزاد صنعتگر و هنرمند کاشی ساز یزدی است که در سال 79 در اداره فرهنگ وارشاد اسلامی تفت و در خرداد سالجاری در دانشگاه فرهنگ وهنر یزد  آثار خود را در معرض دید مردم قرار داده است .
احمد گلزاد در خصوص این نمایشگاه می گوید: این نمایشگاه شامل 50 اثر با زمینه کار کاشی سنتی هفت رنگ است که طرحهای نگارگری و تذهیب را روی آنها کار کرده ایم که علاقمندان می توانند هر روز از ساعت 8 صبح الی 18عصر از این آثار بازدید نمایند .
گلزاد در ادامه اظهار می کند : وقتی از کاشی هفت رنگ و سنتی می گوییم ، اماکن تاریخی و مذهبی در ذهنها تداعی می شود، غافل از اینکه کاشی سنتی هفت رنگ در قالب تابلو می تواند در تزئینات و دکوراسیون منازل استفاده شود.
وی اضافه می کند : در کل کاشی سنتی هفت رنگ منحصر به مکان خاصی نیست و این نمایشگاه به همین منظور برگزار می شود تا مردم  طرحهای مختلف را ببینند و با کاربردهای آن آشنا شوند.
این هنرمند در پایان اظهار امیدواری می کند که این نمایشگاه همانند سالهای گذشته با استقبال خوب مردم روبرو شود .
از نمونه کارهای خارجی این هنرمند می توان به کاشیهای مزین به آیات سوره یاسین در مسجد شیعیان مدینه منوره در کشور عربستان اشاره کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا