یزدفردا:تابش ارسال نامه از سوی خاتمی برای حضور اصلاح طلباان در انتخابات را تکذیب کرد/بادامچیان: من حرفی از نامه نزدم
انتخابات - دو روز پس از انتشار خبری دال بر نامهنگاری سید محمد خاتمی با مقام معظم رهبری به منظور فراهم آوری زمینه حضور اصلاح طلبان در انتخابات، این خبر از سوی دو منبع مختلف تکذیب شد.
به گزارش خبرآنلاين، صبح امروز روزنامه جمهوري اسلامي به نقل از منابع نزدیک به آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، خبر ارسال نامه حجت الاسلام سيد محمد خاتمي توسط آقاي هاشمي رفسنجاني به رهبر انقلاب را تكذيب کرد.
محمدرضا تابش نماينده اردکان و خواهرزاده سيد محمدخاتمي نيز در گفت و گو با خبرآنلاين، با بيان اينکه «اعضاي حزب موتلفه اسلامي از جمله آقايان بادامچيان و عسگراولادي به عنوان اصولگراياني کارآزموده که هم تجريه سياسي بالايي دارند و هم حسن نيت، از دلسوزان انقلاب و نظام هستند که فضاي انتخابات مشارکتي و رقابتي را دنبال ميکنند»؛ اظهار داشت: از اين رو اظهارات اين آقايان را نشات گرفته از اين تفکر و حسن نيت آنها مي دانم اما آنچه که آقاي بادامچيان گفتهاند به کلي تکذيب ميشود.
وي تاکيد کرد که از جانب خاتمي هيچ درخواستي ارائه نشده، نه نامهاي ارسال شده و نه حتي واسطهاي وجود داشته است.
گفتني است در خبري که ايلنا دو روز پيش از بادامچيان در همایش جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره حماسه 9 دي منتشر کرده، آمده بود: «برخی نیز خواستار حضور در انتخابات با رهبری خاتمی شدهاند و آقاي خاتمی هم توسط آقای هاشمی به مقام معظم رهبری نامه دادند که راهی باز شود تا ما به صحنه بیاییم».
البته بادامچيان روز گذشته در گفت و گو با سايت نما(نزديک به حزب موتلفه) اعلام کرد: در این رابطه حرفی از نامه پیش نیامد، بلکه من گفتم گویا آقای خاتمی طی پیامی به واسطه آقای هاشمی از مقام معظم رهبری در خواست کرد تا راهی برای حضور اصلاح طلبان باز شود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا