بخشدار مركزي تفت گفت:9 دي تجلي حضور با بصيرت مردم در دفاع از اسلام و ولايت فقيه است و بايد تلاش نمود تا عظمت اين حضور حماسي مردم در روز 9 دي بيش‌تر روشن شود.

به گزارش روابط عمومي بخشداري مركزي تفت،"علي احمديان" به مناسبت فرا رسيدن سالروز 9 دی ضمن تاكيد بر اهميت تبيين مسائل و اهداف و عبرت هاي اين روز افزود: مردم ايران با حركتي خود جوش و ولايتمدار با حضور در صحنه از ولايت فقيه پشتيباني كردند.

 وی حماسه 9 دی را ضربه محکمی بر فتنه گران دانست و گفت: باید به این مسأله توجه داشت که مردم در تمام شرایط مانند حماسه 9 دی با بصیرت و هوشیاری خود در برابر دشمنان ایستاده اند و با تبعیت از ولایت پاسخی کوبنده به تمام حامیان خارجی فتنه گران داخلی می دهند و این وظيفه مسئولان هست که قدر اين ملت را بدانند.

بخشدار مركزي تفت انتقال عبرت هاي این روز حماسی و ماندگار را که در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت رسیده به نسل های آینده را خواستار  و خاطرنشان کرد: در این میان درایت و تدبیر حکیمانه و خردمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در روشنگری اذهان عمومی و بصیرت و هوشمندی ملت بزرگ ایران موجب خلق حماسه ای دیگر در راستای شکست توطئه های شوم دشمنان خارجی و رسوایی منافقین و فتنه گران داخلی شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا