به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد در جلسه‌ای با حضور مسئولین واحدهای مختلف شهرداری میبد بر ضرورت آماده‌سازی پروژه‌های شهری پیش از فرارسیدن ایام دهه فجر تأکید شد.

در این جلسه آخرین اقدامات صورت‌ گرفته در رابطه با خیابان آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله العالی) بررسی شد و به مسئولین واحدها ابلاغ گردید تا لیست نیازمندی‌های ایمنی و بهداشتی کارکنان خود را جهت طرح در جلسه کمیته حفاظت فنی شهرداری اعلام نمایند.

در این جلسه میزان مشارکت شهرداری و سهم آن در اجرایی نمودن پروژه‌های کلان شهرستان جهت افتتاح در ایام الله دهه فجر اعلام شد و از مسئولین عمرانی و اجرایی شهرداری خواسته شد تا برای اتمام و به نتیجه رسیدن آن تلاش بیشتری داشته باشند.

پروژه های اختصاصی شهرداری میبد تعدادی از پارک‌های محلی و میادین و خیابان‌های تازه تأسیس شهر می باشد که در بهمن ماه سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

همچنین مقرر شد نحوه محاسبه اضافه کاری کارکنان شهرداری و پرداخت آن منوط به ارائه دقیق‌تر گزارش عملکرد هر واحد تا قبل از 25 هر ماه باشد و این مسئله به میزان توجه و اهتمام به پیگیری ابلاغیه‌های درون‌سازمانی و نظر معاونت شهرداری در ارزیابی عملکرد واحدهای شهرداری بستگی دارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا