به گزارش بافق فردا با حضور دشتی، معاون سیاسی استاندار، تقوایی، امام جمعه و جمعی از روسای ادارات بافق مراسم تودیع و معارفه فرماندار بافق در سالن اداره ارشاد این شهر، انجام شد.

 در این مراسم امام جمعه بافق با اشاره به خواست خود برای تعیین فرماندار بومی، برای فرماندار جدید که منصوب نظام است، آرزوی موفقیت کرد.

حسین ندافیان، فرماندار سابق بافق نیز در این مراسم با ارائه گزارش مختصری از فعالیت صورت گرفته  در زمان مسئولیت ، مهمترین کارهای نیمه تمام را گازرسانی، بزرگراه بافق – یزد، حل مشکل بیکاری و احداث راه بافق – خرانق برای خارج شدن این شهر از بن بست برشمرد.

دشتی؛ معاون سیاسی استاندار نیز با اشاره به روحیات مذهبی و ولایی مردم بافق، دو خصلت عمده برای بافق برشمرد. یکی ویژگی فرهنگی و مذهبی و دیگری اقتصادی و تلاش و کار.

وی با مژده رسیدن ده دستگاه ماشین حامل لوله های گاز، از شروع مجدد پروژه گازرسانی خبر داد.

در ادامه با اهداء لوح از خدمات آقایان ندافیان و صمدی تقدیر شد و آقای دهقان خاوری به عنوان فرماندار جدید منصوب شد.

 خاوری که از فرهنگیان استان می باشد و قبل از این معاون اداره اوقاف  استان یزد بوده و سابقه خدمت در سمت   معاونت سازمان ملی نخبگان استان را نیز در کارنامه خود دارد مهمترین اولویت کاری خود را تحقق چشم انداز ۱۴۰۴ دانست و استفاده از ظرفیت نخبگان و فرهیختگان را برای ادامه کار خود ضروری دانست.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا