فرماندار شهرستان تفت  در پیامی به مناسبت سوم دی، روز ملی ثبت احوال، اقدامات سازمان ثبت احوال کشور را گامی در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز و تکریم واقعی مردم دانست.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت، "ابوالقاسم دهقان" در پيامي گفت: سوم دی ماه سال 1297 یادآور نخستین ثبت رسمی و قانونی ولادت و صدور شناسنامه در ایران است. با شروع این امر سازمان ثبت احوال کشور به عنوان پاسدار حریم مرزهای تابعیت و هویت مردم بزرگ ایران عملاً فعالیت خود را آغاز کرد و پس از سال‌ها فعالیت، که در واقع به عنوان اسرارخانه امین حیات و ممات ملت ایران محسوب می‌گردد سابقه‌ای درخشان در کارنامه عملکرد خود دارد.
و اینک در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز و تکریم واقعی مردم بزرگ و شریف ایران، ارائه خدمات به صورت الکترونیکی، صدور شناسنامه مکانیزه، اجرای پروژه آرشیو الکترونیکی ، به‌روز رسانی ثبت وقایع حیاتی، تمهید مقدمات برای شروع عملیات طرح صدور کارت ملی هوشمند و واگذاری بخشی از امور به دفاتر پیشخوان دولت از اقدامات و برنامه‌های چشمگیر دیگر این نهاد خدمت‌گزار است.
بی‌گمان اقدامات موثر و موفقیت‌های ثبت احوال مرهون تدبیر و تلاش‌های ارزشمند دست‌اندرکاران خدوم و زحمتکش آن است که با همت والا، نگاه بلند خویش را معطوف به افقی روشن برای ایرانی مقتدر و آباد در سایه رهنمودهای داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه‌ای و دولت خدمت‌گذار داشته‌اند.
اینجانب ضمن تبریک و گرامیداشت هفته ثبت احوال، از زحمات و تلاش‌های کارکنان سخت‌کوش ثبت احوال شهرستان در سالگرد تاسیس این سازمان تقدیر و تشکر می‌نمایم. امید است با همکاری و همراهی مردم و نهادهای مسئول شاهد توفیقات روزافزون سازمان ثبت احوال در ارائه خدمات شايسته باشيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا