یزدفردا:مدیر کل روابط عمومی استانداری یزد گفت: اصحاب رسانه به عنوان  سربازان جبهه فرهنگی باید بر اساس تعهد در مسیر نظام و انقلاب گام بردارند .

 "سید عبدالمجید قائم محمدی" در نشست  اصحاب رسانه که به مناسبت گرامیداشت سالروز راه اندازی پایگاه خبری بافق فردا در سالن اجتماعات آموزش و پرورش بافق با حضور جمعی از مسولان محلی برگزار شد با  تاکید بر ضرورت نقش رسانه در پیشبرداهداف نظام افزود:اصحاب رسانه با بصیرت و آگاهی در مسیری گام بردارند که اهداف و منویات مقام معظم رهبری محقق شود.

وی با بیان اینکه کار مطبوعات و خبرنگاران خدمت است خاطر نشان کرد: هدف همه رسانه ها نه تنها خدمت به شهر و وطن خود است بلکه خدمت به نظام و اسلام و کشور است .

قائم محمدی توجه اصحاب رسانه را به سوالات 20گانه رهبری در مورد سبک زندگی را ضروری عنوان کرد و یادآور شد : مقام معظم رهبری در یکی از این سولات موضوع رسانه ها و اهمیت آن را یادآور شده اند که  اصحاب رسانه و اهل قلم باید بر اساس این منویات جهت اعتلای ایران اسلامی گام بردارند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد بایبان اینکه اگر رسانه ها در مسیری گام بردارد که مشکلات را حل نماید در واقع خدمت به نظام کرد ه است افزود: نقش رسانه ای در جامعه امروز برای حل مشکلات و مسائل برای همگان آشکارو اساسی است .

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی ویژگی های ارزشمند شهرستان بافق اشاره کرد و گفت: شهرستان بافق علاوه بر ذخایر معدنی و اقتصادی در زمینه فرهنگ و هنر نیز بسیار غنی و توانمند است .

قائم محمدی همچنین با بیان برخی از حقوق رسانه ها افزود: رعایت حقوق رسانه ها نیز از مواردی است که همواره باید مورد توجه مسولان قرار گیرد و رسانه ها نیز باید در نحوه برخورد با مشکلات جامعه اصول اخلاقی و قانونی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه تنها مشکلات جامعه مسائل عمرانی نیست عنوان کرد : رسانه ها علاوه بر بیان مشکلات در زمینه اقتصادی و عمرانی به حوزه فرهنگی و مشکلات آن نیز وارد شوند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد گفت: رسانه ای که متعهد باشد همواره در مسیر نظام و انقلاب گام بر می دارد.

در این نشست چند نفر از نخبگان فرهنگی و اهل ادب بافق با ارائه راهکارهایی در زمینه حقوق متقابل رسانه و مخاطب دیدگاههای خود را بیان کردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا