عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس با بیان این مطلب که دولت تلاش خواهد کرد تا بودجه ۹۲ کل کشور را تا هرچه سریع‌تر به مجلس ارائه کند گفت: امسال بودجه دو دوازدهم به تصویب نمایندگان نخواهد رسید.

محمدرضا تابش در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه عدم ارائه به موقع بودجه به مجلس شورای اسلامی گفت: دیر ارائه کردن بودجه همچون سالهای گذشته بی‌نظمی‌های بسیاری را در اجرای قوانین و عمکلرد دستگاه‌های‌ مرتبط، همچون دیوان محاسبات بازرسی کل کشور ایجاد می‌کند  و همچنین نظارت‌هایی را که باید انجام پذیرد با مشکل مواجه  می‌کند.

وی در ادامه افزود:‌ کاش امسال که بودجه حرف و حدیثی ندارد و منابع محدود و ماشاالله نیازهای ما نامحدود است را با منابع محدود منطبق کنند.

 عضو کمیسیون برنامه وبودجه و محاسبات مجلس گفت: ما چاره‌ای نداریم جز اینکه  بودجه مشخصی برای پرداخت حقوق و مزایای کارمندان درنظر بگیریم و ده یا بیست هزار میلیارد هم برای بودجه عمرانی آنهم اگر داشه باشیم درنظر بگیریم.

نماینده اردکان در خانه ملت گفت: دیر ارائه کردن بودجه کل کشور به مجلس خوب نیست.

تابش با بیان این مطلب که دولت تلاش خواهد کرد تا بودجه ۹۲ کل کشور را تا هرچه سریع‌تر به مجلس ارائه کند گفت: امسال بودجه دو دوازدهم به تصویب نمایندگان نخواهد رسید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا