نشست هم اندیشی اعضای کانون های مساجد اردکان برگزار شد
سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در سفر به شهرستان اردکان در نشست هم اندیشی اعضای کانون های فرهنگی هنری این شهرستان که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرد هم آمده بودند؛ شرکت کرد.
محسن رستگاری، سرپرست دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در نشست هم اندیشی با اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردکان بر لزوم حضور هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان در برنامه های مسجد تاکید کرد.

وی با تاکید بر ارتقای سطح علمی جوانان و نوجوانان کانون های فرهنگی هنری هنری مساجد تصریح کرد: اجرای برنامه های موثر در مسجد نیازمند تعامل و همکاری همه ارکان مسجد است.

رستگاری خواستار پیروی کامل از امام جماعت مسجد به عنوان رکن اساسی مسجد و کانون شد و افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد باید با سایر بخش های مسجد نظیر هیات امنا و بسیج نیز همکاری و تعامل داشته باشند.

رستگاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد باید برای اجرای طرح های فرهنگی در مسجد برنامه ریزی داشته باشند و در زمینه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در مسجد بکوشند.

سرپرست دبیرخانه کانون مساجد استان یزد با تاکید بر جذب جوانان به مسجد؛ اظهارداشت: تقویت برنامه های قرآنی و ایجاد ساختار داخلی مناسب برای کانون ها باید در مساجد توسعه یابد.

گفتنی است، سرپرست دبیرخانه کانون مساجد استان یزد در شهرستان اردکان علاوه بر نشست هم اندیشی با اعضای کانون ها از کانون های مختلف فرهنگی هنری مساجد این شهرستان بازدید کرد.

21 کانون فرهنگی هنری درمساجد شهرستان اردکان فعالیت می کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا