استانداری یزد از توجه و اهتمام شهرداری میبد در انجام به موقع حسابرسی سالیانه به خصوص در سال 1390 ابراز رضایت نموده و از نحوه عملکرد پرسنل شهرداری میبد تقدیر و تشکر نمود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد استانداری یزد از توجه و اهتمام شهرداری میبد در انجام به موقع حسابرسی سالیانه به خصوص در سال 1390 ابراز رضایت نموده و از نحوه عملکرد پرسنل شهرداری میبد تقدیر و تشکر نمود.

از نظر بسیاری از کارشناسان و بازرسان استانداری عملکرد شهرداری میبد در زمینه عقد قراردادها و رسیدگی به امور مالی، دقیق و کارشناسانه می‌باشد و در سال‌های اخیر نظام پرداخت و دریافت مالی و اعتباری این شهرداری با دقت نظر، تعهد و حساسیت بیشتری همراه بوده است.

از همین روی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری یزد ضمن تقدیر از عملکرد شهرداری میبد آن را شاخص و الگویی برای سایر شهرداری‌های استان عنوان نمود. در متن تقدیرنامه استانداری یزد آمده است:

" نظر به اینکه در چند سال گذشته تاکنون نسبت به رعایت قوانین و مقررات و آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها و انجام تکالیف قانونی از جمله انجام حسابرسی به موقع و پیگیری مجدانه در خصوص رفع موارد مندرج در گزارش حسابرسی خصوصا حسابرسی سال 1390 آن شهرداری اقدام نموده‌اید، لازم دانستم از زحمات و تلاش‌های جنابعالی و همکارانتان در این خصوص تقدیر و تشکر نمایم. از خداوند متعال توفیق شما را در خدمت خالصانه به شهروندان عزیز شهر میبد مسالت می‌نمایم."

همچنین از شورای محترم شهر میبد خواسته شده از پرسنل شهرداری به نحو مقتضی تقدیر و تشکر به عمل آید.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا