به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد واحد خدمات شهری علاوه بر مدیریت بخش خدمات شهرداری از قبیل رفت و روب شهر بخشی از عملیات عمرانی را در محدوده کاری خود به انجام می‌رساند.

  تکمیل پارک ولایت شهیدیه، محوطه سازی قسمتی از پارک شهدای کارگر بیده، لکه‌گیری پارک بهاران و همچنین مرمت و بازسازی پارک هاجر یخدان از جمله اقدامات این واحد در شش ماهه اول سال 91 می‌باشد.

   کف فرش پیاده‌رو جنب پاسگاه نیروی انتظامی، جدول‌گذاری میدان دفاع مقدس و زیرسازی پیاده‌روهای اطراف این میدان، جدول‌گذاری تقاطع جدید در محدوده بدرآباد و همچنین مرمت سنگ‌جدول‌های قدیمی سطح شهر از دیگر فعالیت‌های عمرانی واحد خدمات شهری در این مدت بوده است.

  علاوه بر این می‌توان به اجرای طرح‌های ترافیکی از جمله تکمیل مثلثی خیابان امام حسن مجتبی(ع)، تکمیل مثلثی بلوار بهارستان، احداث مثلثی خیابان آیت الله دستغیب(ره) به بلوار قاضی میرحسین و مهمتر از همه می توان به احداث میدان ابوالفضلی(ع) مهرجرد اشاره داشت.

   از دیگر پروژه های واحد خدمات شهری در این زمینه احداث میدان و تقاطع ورودی بارجین، اجرای بلوار میانی و پارکینگ بر معبر خیابان آیت‌الله دستغیب و همچنین بتن‌ریزی رفوژ باند میانی بلوار آیت الله حائری میبدی(ره) به طرف اردکان می‌باشد.

   به فهرست اقدامات این واحد می‌توان تکمیل سالن روضه رضوان، ساخت سرویس‌های بهداشتی در پارک نشاط و همچنین در محوطه‌‌ روضه رضوان و نیز ساخت نگهبانی و قسمتی از سالن انبار اداره هواشناسی میبد اضافه نمود.

   علاوه بر آن چند مورد آبخوری در پارک‌های شهرک شهدا، رهگذر2 و پارک نشاط احداث شده و عملیات اجرای آبنما و کف فرش مجموعه تفریحی نشاط به پایان رسیده است.

   واحد خدمات شهری در کنار واحد عمران شهرداری میبد پشتوانه‌ای برای انجام امور خدماتی عمرانی شهر محسوب می‌شود و پروژه‌هایی را در حد توان شهرداری و بدون نیاز به پیمانکار در کمترین زمان به مرحله اجرا می‌گذارد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا