هشتمين جلسه اخلاق ويژه مديران شهرستان صدوق به همت اداره تبليغات اسلامي با حضورمديرکل تبليغات اسلامي يزد در محل فرمانداري شهرستان برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صدوق ،حجت‌الاسلام سيد محمد شريف حسيني کوهستاني مدير کل تبليغات اسلامي درجلسه اخلاق ويژه مديران شهرستان صدوق پيرامون مباحث اخلاقي و متخلق شدن به اخلاق اسلامي وديني با اشاره به سخن پيامبر اکرم (ص) که فرمودند: بعثت من براي اتمام مکارم اخلاقي بوده است نکاتي بيان کرد.

 

وي با تاکيدبراين نکته که اگر انسان جايگاه خود را بشناسد و حقيقتاً بداند که جانشين خداوند است مطمئناً سعي وتلاش خواهد کرد که اخلاق و صفات خود را شبيه صفات خداوند کند؛ به عنوان نمونه يک مدير آراسته به اخلاق الهي با زيردستان مجموعه خود و مردم با رحمت و نرم خويي برخورد مي کند و گذشت را سرلوحه کار خود قرار ميدهد.

 

در ادامه حجت الاسلام حسيني کوهستاني با اشاره به صفت ستار العيوب بودن خداوند نمونه اي از برخورد و رفتار آيت الله بهجت با افراد را بيان کرد و گفت: يک انسان مومن و داراي اخلاق اسلامي سعي مي کند که عيوب ديگران را ناديده گرفته و بپوشاند.

در پايان آقاي احمد علي دشتي پور فرماندار شهرستان ضمن تشکر و خير مقدم به مديرکل تبليغات اسلامي،از حجت الاسلام عسکري رئيس اداره تبليغات اسلامي شهرستان نيز بعلت هماهنگي برگزاري اينگونه جلسات قدرداني کرد.

 

گفتني است، اين جلسه 23آذر سال جاري برگزارشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا