رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان مهریز از تکمیل و تجهیز سالن حسینیه دوازده امام مهریز تا پایان سالجاری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، حجت الاسلام محمود میر جلیلی در این رابطه اظهار داشت: موقوفه حسینیه دوازده امام با نیت تعمیرات حسینیه، خیرات و مبرات و حفظ عین تحت نظارت اوقاف مهریز فعالیت می کند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه مهریز در ادامه با اشاره به بیلان عملکرد نه ماهه سال 91 این موقوفه در شهرستان افزود: در آمد نه ماهه این موقوفه در سالجاری رقمی بالغ بر 500 میلیون ریال بوده است که از این عدد بیش از 300 میلیون ریال جهت تعمیرات حسینیه، بالغ بر 13 میلیون ریال بابت خیرات و مبرات و یازده میلیون و ششصد و هفتاد هزار ریال جهت حفظ عین موقوفه هزینه شده و موجودی آن 200 میلیون ریال می باشد.
حجت الاسلام میرجلیلی اهم فعالیت های در دست اقدام را سنگ فرش کردن سالن حسینیه به متراژ 1200 متر مربع و آماده کردن تاسیسات زیربنایی سالن شامل آب و برق و فاضلاب برشمرد و ادامه داد: امیدواریم تا پایان سالجاری سالن حسینیه تکمیل و تجهیز شود.
وی انضباط و شفاف سازی امور مالی در اوقاف را از نتایج راه انداری سامانه جامع موقوفات و بقاع متبرکه برشمرد و گفت: اجرای دقیق نیات واقفین خیر اندیش و ترویج فرهنگ وقف از اولویت های این اداره در شهرستان می باشد.
میرجلیلی در پایان سنت حسنه وقف را عملی خداپسندانه دانست که خدمات اجتماعی فراوانی را نصیب جامعه خواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا