مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اهمیت روابط عمومی باید در دستگاههای اجرایی درک شود،اظهارداشت: روابط عمومی مظهر تجلی عینی اندیشه ها و تفکرات صحیح یک سازمان است.

 بهرام عبدالحسینی در مراسم تقدیر از روابط عمومی این اداره بواسطه کسب رتبه برتردرپایگاه اطلاع رسانی وزارت ارشاد با بیان این مطالب افزوددرعصر ارتباطات و اطلاعات و در دل جامعه اطلاعاتی، روابط عمومی بعنوان آئینه تمام نما و چشم و گوش یک سازمان و تامین کننده نیازهای ارتباطی آن و مخاطبان به حساب می آید.

وی تاکید کرد که روابط عمومی با سرلوح قرار دادن صداقت و حقیقت گویی پاسخگوی نیازهای ارتباطی سازمان باشد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد همچنین از کارکنان روابط عمومی این اداره خواست: هیچگاه از تغییر و تحول و تقویت بنیادین نیز غافل نشوند.

عبدالحسینی با اشاره به اینکه روابط عمومی سه وظیفه خطیر؛ اطلاع رسانی، اطلاع یابی و تبلیغات یک سازمان را برعهده دارد،گفت:شناخت نیازهای واقعی و جدید مخاطبان از وظایف مهم روابط عمومی به شمار می رود.

وی اظهار امیدواری نمود: روابط عمومی ارشاد اسلامی یزدبا بهره گیری از دانش روز ارتباطات و روابط عمومی و همچنین بهره مندی از تجارب و مشاوره های رهبران فکری جامعه از حالت سازمان گرائی به مخاطب گرائی هدایت شود.

دراین مراسم احمدذاکری مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی یزد باارائه توضیحاتی گزارش عملکرد این واحد را ارائه داد.

گفتنی است روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزدرتبه دوم پایگاه اطلاع رسانی وزارت ارشاد را کسب نموده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا