این همایش برای اولین بار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان جمعه مورخ 1391/09/17 مصادف با 22 محرم الحرام ساعت 17/30 در کانون تربیتی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
اردکان حسين شاكر اردكاني خبرنگاریزدفردا :روزگاری جویندگان وصال و عاشقان کهنسال چون حبیب بن مظاهر و بریر بن خضیر (علیهما السلام) در بازار محبت اربابشان ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) خضاب خون خریدند و انصار شیب الخضیب شدند...
وامروز این پیرغلامان امام حسین (علیه السلام) هستند که با گرد خدمت به آستان قدس حسینی محاسن سفید نموده و عمر مدیدی مصروف داشته اند تا به همت جاودانه خویش ثابت کنند که از عاشورای امام حسین تا قلب های عاشورای فاصله نیست.
برماست که از کوچه دلهای بی قرارتان تا کربلا راه بپیمایم .
به گزارش روابط عمومی شهرداری اردکان این همایش برای اولین بار به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر اردکان جمعه مورخ 1391/09/17 مصادف با 22 محرم الحرام ساعت 17/30 در کانون تربیتی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. 
محمودی افزود : تجلیل از شخصیت های برجسته ای که ده ها سال از عمر پر برکت خود را در خدمت ترویج مکتب امام حسین (ع) بوده اند. تجلیل از فرهنگ متعالی و حیات بخش عاشورا است و مقرر شد طی جلسات هم اندیشی برگزاری این آئین از 15 نفر از پیرغلامان شهرستان اردکان به نحوی شایسته تجلیل به عمل آید.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا