ستاد اقامه نماز وابسته به دفتر فرهنگ اسلامی واحد یزد مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع نماز والاترین نیاز ، ویژه دانشجویان و مسابقات اذان با عنوان آهنگ آسمان ویژه کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار می کند.
حجه الاسلام خواجه پور رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی یزد با اعلام این خبر گفت :در مسابقه وبلاگ نویسی با موضوع نماز والاترین میاز ، دانشجویان تا 20 آذرماه 91 برای ثبت نام و ایجاد وبلاگ مهلت دارند که جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در این مسابقه می توانند به سایت بچه های مسجد به نشانی : www.nasherat.com مراجعه نمایند و داوری و اعلام نتایج این مسابقه 29 آذرماه 91 صورت می گیرد.

وی افزود: همچنین مسابقات اذان با عنوان آهنگ آسمان ویژه دانشجویان و کارکنان برگزار می شود که علاقه مندان تا روز چهارشنبه 15 آذر ماه امسال می توانند به ستاد اقامه نماز واقع در دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه طبقه سوم ساختمان اداری ثبت نام به عمل آورند.

حجه الاسلام خواجه پور ادامه داد: زمان برگزاری مسابقات اذان و داوری آن هفته آخر آذر ماه 91 همزمان با داوری مسابقات سراسری قرآن و عترت در مسجد شهید صدوقی این واحد دانشگاهی انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری این مسابقات با هدایا و جوایز ارزنده همراه می باشد که به نفرات اول تا پنجم جوایز نقدی اهداء خواهد شد.
 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا