یزدفردا:جلسه بررسی و تعیین طرح یادمان شهدای گمنام شهر بهاباد برگزار شد
در جلسه تعیین طرح یادمان شهدای گمنام، حاضران به بررسی طرح ها و تصاویر یادمان شهدای گمنام كه در برخی از مناطق كشور احداث شده است، پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ در جلسه ای با حضور فرماندار و هیئت امنای شهدای گمنام، اعضای حاضر در جلسه تعدادی از نمونه طرح ها و تصاویر یادمان های شهدای گمنام در برخی از نقاط كشور را بررسی نمودند.

در ابتدای جلسه فرماندار بهاباد یادمان شهدا را نماد ایثار و شهادت دانست و از حاضران در جلسه خواست نمونه طرح های یادمان شهدا را بررسی نموده و نمونه طرح و یا عكسی كه مورد تأیید بیشتر اعضا قرار گیرد، جهت طراحی بر اساس فضای محل دفن شهدای گمنام به طراح مجرب ارائه شود.

در ادامه جلسه حاضران به بررسی طرح ها و تصاویر یادمان شهدای گمنام كه در برخی از مناطق كشور احداث شده است، پرداختند و یكی از تصاویر كه مورد تأیید اكثریت اعضا بود انتخاب و مقرر شد طراح بر اساس تصویر منتخب، طرحی را با لحاظ نمودن فضا و مكان دفن شهدای گمنام بهاباد طراحی نموده و در جلسه بعد ارائه نماید.
لازم به ذكر است در آذرماه سال 90 پيكر مطهر دو شهيد گمنام دفاع مقدس پس از تشييع باشكوه در بهاباد، در ميدان نماز شهرك حضرت وليعصر(عج) اين شهر به خاك سپرده شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا