فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق :مردم داری رکن اصلی بسیج است/بیش از 50برنامه فرهنگی در هفته بسیج در بافق اجرا می شود


 سرپرست فرمانداری بافق در نشست برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج که با حضور مدیران محلی در فرمانداری بافق برگزار شد هدف اصلي از گراميداشت هفته بسيج را معرفي ظرفيت‌ها و عملكرد اين نهاد مقدس و تجليل و تكريم ايثارگري‌هاي بسيجيان خواند.

"علیرضا صمدی" با اشاره به نقش بسیج و بسیجیان در تداوم انقلاب اسلامی اظهار داشت : بسيجيان با تعقيب خط صحيح انقلاب اسلامي، از طريق افزايش معلومات و سطح دانش و آگاهي هاي خود من جمله بينش سياسي، مي توانند در صحنه هاي مختلف، حضور خود را اعلام دارند و خنثي گر توطئه دشمنان انقلاب باشند .

وی گفت : بسيجيان مي بايست زبان گوياي انقلاب، اسوه و الگويي صادق، نمونه بارز اسلام باشند.

صمدی با اشاره به اخلاق و معنویت بسیج و بسیجی گفت : انقلاب ما يك انقلاب الهي، ارزشي و معنوي است و از اهداف عمده آن، حاكميت اخلاق و معارف اسلامي درجامعه است  که بسيجيان با ارزش گذاشتن به معنويات و عمل نمودن به دستورات ديني و دارا بودن اخلاق اسلامي، مي توانند در حفظ، تبليغ و اشاعه فرهنگ و معارف اسلامي بكوشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق در این نشست با اشاره به موفقیت های بسیج گفت: بسیج همواره در همه عرصه های اجتماعی ، سیاسی ، فرهنگی ، دفاعی  پیشقدم بوده است .

"سرهنگ بمانعلی باقیان" تصریح کرد: موفقیت های بسیج مدیون ولایت مداری و معنویت بسیجیان است .

وی به برنامه ریزی دشمنان برای ایجاد تفرقه و اختلاف اشاره کرد و گفت: این توطئه ها با بصیرت و آگاهی و پیروی از ولایت فقیه خنثی شده است .

باقیان علت موفقیت بسیج در عرصه های مختلف را وجود روح معنویت در کالبد بسیجیان خواند و گفت: بسیجیان ما به لحاظ معنویت و خلوص نیتی که دارند توانستند در هشت سال دفاع مقدس و امورزه در برابر جنگ نرم و جنگ اقتصادی دشمن سربلند بیرون بیایند و این اصل ماندن در صحنه است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق با اشاره به انواع عضویت در بسیج گفت: اعضای بسیج در 5 شاخه بسیج بالقوه ، بسیج کادر ، بسیج عادی و فعال ، بسیج بالفعل و بسیج اقشار در زمینه های مختلف مشغول فعالیت هستند.

افتتاح پروزه های عمرانی بسیج سازندگی ، رزمایش گردان های بیت المقدس ، عاشورا ، الزهرا و امام حسین (ع) ، برگزاری نمایشگاه عکس و فیلم دفاع مقدس ، عطرافشانی و غبارروبی قبور شهدا ، برگزاری یادمان شهدا ، برگزاری همایش ایثار و اقتدار ، نشست های سیاسی و بصیرت افزایی بسیجیان و ... از مهمترین برنامه های این هفته در بافق است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا