يزدفردا :حسين مسرت پژوهشگر يزدي در روزنوشت كاريز   خود مطلبي تحت عنوان " خدمات حقیقت نژاد به تحول مطبوعات یزد "كه بد نيست با هم مرور نمائيم


رضاحقیقت نژاد یک حقیقت وواقعیت در تاریخ مطبوعات یزد است .چه بخواهیم چه نخواهیم .وی بنیانگزار سبکی نو در مطبوعات یزد شد که سالها به نام او خواهد ماند .کنارکشیدن وی از روزنامه ای نوپا که کم کم خوانندگان یزدی را با روزنامه خوانی آشنا کرد کم ضایعه ای نیست.

بارها دوستان به انتقاد از همکاری من با خاتم یزد پرداخته که دون شان توست که با یک روزنامه آن هم روزنامه ای محلی همکاری داری .تو که آثارت در بهترین ومعتبرترین نشریات کشور چاپ می شود حیف است با این روزنامه همکاری کنی .حتی برخی مرا حقوق بگیر روزنامه دانسته وچه حرفهایی که نساختند .اما واقعیت همکاری من با خاتم .مشاهده عشق وعلاقه یک مشت جوان عاشقی بود که با روزنامه زندگی می کردند .بی گزاف حقیقت نژاد بیش از هر یزدی به رشد وتحول مطبوعات یزد خدمت کرد وبا پشتکاراو بود که دیگر مطبوعات استان به سوی کیفیت بهتر گام برداشتند .

اینجانب که مدت زمانی سردبیر آفتاب یزد بودم واز سال ۱۳۶۳به طور مستمر با نشریات گوناگون یزد همکاری دارم شاید بیش از هرکس واقف به زحمات او بوده وهستم ودر خود این وظیفه را احساس کردم حال که عاشقانه گام به راه نهاده وظیفه من است که اورایاری کنم.وعلیرغم اینکه برای مقالات مشابهی که می نوشتم ومطبوعات تهران از بابت آن پول خوبی می دادند. به رایگان با خاتم همکاری کردم.

به هرحال نقش حقیقت نژاد در تحول مطبوعات یزد انکار ناپذیر است وامید وارم کماکان در یزد بماند ومنشا خدمات باشد .حال درهر نشزیه ای شد .شد.

وبی گمان پس از درج این مطلب ممکن است بسیاری براینجانب خرده بگیرند که چه وچه وچه .

يزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا